behandelmethoden

1
Ik was op de hoogte van Inspire. Nu hoorde ik dat er ook een nieuwe methode was Genio.
Bij Inspire word er een soort pacemaker achter het sleutelbeen ingebracht en dan met een kabel naar de tongzenuw verbonden als ik het goed begrepen heb.
Bij Genio word er volgens mij een klein sneetje in de kin gemaakt en er een klein dingetje ingeschoven en weer dichtgenaaid. Daarbij moet je dan snachts een pleister plakken met een klein dingetje er aan ter grote van een Wilhelmina pepermunt.

Ik zou graag willen kijken of Genio voor mij geschikt is. Ik scheer me eens per 3 dagen, en er moet dan in de nacht een pleister op de kin. Ook wil ik weten of de behandeling al in Nederland is. Liefst in Zeeland.

Genio is geweldig daar je volledige bewegingsvrijheid heb, en er zo mee naar de wc kan en zo zonder slangen en apparatuur. Ook een partner heeft er geen last van maar die moet ik eerst zien te vinden.

Heeft iemand er meer informatie over? In België is het al algemeen gebruik. Reacties mogen ook naar de contact PB of E-mail die je kunt vinden in deze link: https://forum.apneuvereniging.nl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=12272

modedit RuudJ: e-mailadres verwijderd en vervangen door de link om genoemde redenen door PLP in het volgende bericht geplaatst.

Re: behandelmethoden

2
Ik zou niet m'n e-mail adres posten in een bericht, webcrawlers vinden dat dan en je krijgt uiteindelijk emmers vol spam. Het is sowieso overbodig, want leden kunnen via het forum een e-mail sturen.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i