Re: Crowdfunding

22
Goedemiddag Doperwt,

Ik kom niet om geld op te halen dat hoeft helemaal niet. Mijn intentie was om samen te werken met patienten die allen hetzelfde probleem/belang hebben omdat wat er nu op de markt is aan apparaten het voor mij niet zijn. Er kleven overal nadelen aan. Wachten op partijen met commerciele belangen kan wel ff duren.

Zo heb ik al eens een mra met een tandtechnieker aangepast waardoor de kaken verder uit elkaar kwamen te staan. er staat bij dat het geen commercieel belang dient. Ik kan ook zelf iets ontwikkelen en dat zou ik tegen kostprijs aanbieden. Maar ik weet niet hoe. Ik ben zoekende.

Dus een insteek kan zijn dat de snorex een goed idee is maar nadelen heeft, welke zijn dat? Wat kunnen we leren van de MRA? En Wat werkt er goed in dat masker?
Daar moet toch iets te bedenken zijn?

Perslucht geeft aan dat je in stilte stikt. Dat is niet fijn lijkt me. Heb je daar bewijs van? Ikzelf merk dat door het veertje mijn kaak opengezet wordt waardoor de keel open komt te staan. Krijg er wel een droge mond van als nadeel maar dat is even wennen.

Vraag aan jullie?
Kan het zijn dat het van de persoonlijke situatie afhangt of de Snorex werkt?
Ik las ook dat een dr Berg Apneu noemt als effect als je teveel koolhydraten en suiker eet?
Wat is dat met die digedridoo?

Kunnen we kennis/ervaring delen? En leren?

Re: Crowdfunding

23
raymond88 schreef: 11 jan 2024, 13:19 Ik kom niet om geld op te halen dat hoeft helemaal niet. Mijn intentie was om samen te werken met patienten die allen hetzelfde probleem/belang hebben omdat wat er nu op de markt is aan apparaten het voor mij niet zijn. Er kleven overal nadelen aan. Wachten op partijen met commerciele belangen kan wel ff duren.
Hmm, en toch herhaaldelijk reclame maken voor het gevaarlijke niet-medische snorex attribuut.
raymond88 schreef: Perslucht geeft aan dat je in stilte stikt. Dat is niet fijn lijkt me. Heb je daar bewijs van? I
Daar is geen bewijs voor nodig. Immers, de louche snorex dealers zeggen zelf dat het werkt tegen snurken, en alleen snurken. Bewijs van de werkzaamheid voor apneu is er dus niet, en daarvoor zijn de louche snorex dealers door de reclame code commissie berispt.

Dus als we het woord van de louche snorex dealers als waarheid kunnen nemen, dan stik je in stilte.

U bent al meermalen door moderators gewaarschuwd over uw snorex reclame, waarom stopt u niet?
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Crowdfunding

24
Heb een tijdje mee gelezen, wilde niet reageren, maar doe het toch.

Je wilt iets opzetten voor en door de patiënten, wat is dat precies, hoe ga je dat doen en waar?
Je typt veel maar zegt weinig.

Ik wil je geloven, maar iets in me zegt dat niet te doen. Ik vertrouw je niet.
Alles is zo'n beetje negatief bij jou, aan alles kleeft een nadeel. Klopt, doet het ook, maar als je daar het goede van in kunt zien, neem je sommige dingen voor lief. Ik slaap ook liever niet met een masker, maar het is wel zo dat dit masker me helpt te leven, dingen te doen die ik leuk vind.
MRA of SNOREX heb ik geen ervaring mee, ik kan daar niet over oordelen, maar als je google gebruikt kun je veel info vinden en dan ben ik blij dat ik een papje heb, ook al kleven daar nadelen aan. Ik neem ze voor lief en misschien zou jij dat ook eens moeten doen i.p.v. altijd dat negatieve...

Je leven wordt er een stuk vrolijker door kan ik je zeggen.
Resmed Aircurve 10 VAuto + verwarmde slang + rm P10

Re: Crowdfunding

25
Het lijkt mij onderhand wel duidelijk wat de standpunten over en weer zijn. Verdere reacties van beide kanten lijken mij in dit topic niet tot een zinvolle aanvulling te leiden. Maar goed, het staat een ieder natuurlijk vrij om door te blijven gaan.

Re: Crowdfunding

26
Het verbaast me dat ik gezien wordt als Snorex promotieteam of zo. Dat is nogmaals niet het geval. Ik ben vooralsnog een klant die tevreden lijkt te zijn en ken iemand die dat ook is. Het helpt idd tegen snurken en ik slaap beter zonder MRA. Dus tja elk mens is anders vermoedelijk. Maar dat is niet mijn punt.

Mijn doel is dat ik hoop dat we kunnen samenwerken met elkaar om iets innovatiefs te maken. De cpap van philips geeft me nou ook niet echt het juiste gevoel toch? Dan is de conclusie toch dat we iets nieuws moeten zoeken? Dus is mijn vraag hoe kunnen we het verbeteren?

modedit RM: bericht ingekort, div. quotes

Re: Crowdfunding

27
Nogmaals: de standpunten over en weer lijken mij duidelijk. Reacties op de open vraag 'hoe kunnen we het verbeteren?' lijken mij wederom niets toe te voegen. Evt. kan ik op verzoek van OP het laatste bericht afsplitsen. Het onderwerp gaat op slot.