Festival accu resmed 10

1
He Hallo, Jasper hier

Ik heb nu een jaar of 7 apneu en met m'n resmed airsense 10 gaat het slapen nu weer heerlijk en lang.

Ik ben een vervent festivalganger en heb eigenlijk altijd een campingplek met een stroomaansluiting kunnen regelen, maar voor de aanstaande editie van Lowlands heb ik helaas (kost 'maar' 279e..) geen kunnen kopen.

Nu las ik wel eens dat mensen met een accu op pad gaan. Welke accu's zijn aan te bevelen? Ik slaap op lowlands 4nachten zo'n 6uur per nacht en mijn druk staat op 12.8.

Bestaan er überhaupt accu's met genoeg vermogen om 1 nacht te 'overleven' ?

Ik hoor graag van jullie ervaringen

Groetjes Jasper

Re: Festival accu resmed 10

3
Hoi Jasper, misschien kan ik jou helpen als je er niet mee het vliegtuig in gaat.

Op dit forum staat een bericht over een te koop staande accu waarmee je volgens de verkoper vier nachten kunt slapen.

Kijk eens naar dit bericht en neem contact op met de verkoper via email of pb. Als je op de naam van de topic starter klikt dan kun je de berichten plaatsen. Ik zou het sowieso per email doen. Het emailadres zal niet zichtbaar zijn , maar via de knop email wordt het bericht verzonden.

Het betreffende bericht is dit bericht: viewtopic.php?t=15219

De advertentie op markplaats is wel verlopen, maar wie weet is het artikel niet verkocht. Dus een email bericht vanuit het forum is misschien wel zo handig om het te proberen.

Mocht het artikel verkocht zijn, laat mij het dan ook even weten.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar