Goedkoper alternatief voor Medistrom 12V

1
Hoi allemaal,
Ik gebruik mijn Dreamstation al 7 jaar maar nu gaan we dit jaar met het vliegtuig op vakantie en gaan we vervolgens in nationale parken tent kamperen. Dit betekent geen stroom. Dus ben ik op zoek naar een batterij en kwam ik al snel uit bij de Medistrom. Maar die valt me qua prijs nog niet mee. Als het niet anders is, dan koop ik de Medistrom, maar ik ben op zoek naar eventuele alternatieven.

Ik kwam in oude berichten andere opties via Ali tegen, maar de linkjes werken niet meer. Heeft iemand hier ervaring en een wel werkend linkje? Of een ander alternatief waarmee we dus ook mogen vliegen?
Dank voor het meedenk werk!

Re: Goedkoper alternatief voor Medistrom 12V

2
Het probleem met accu's en vliegen is altijd de capaciteit die door de FAA wordt bepaald. De accu mag een capaciteit hebben van slechts 100 Wh. Daarboven mag de accu officieel niet het vliegtuig in.

Dus dan kom je al gauw uit op de Medistrom P12 - Lite voor de Dreamstation. Dan nog heb je het probleem, dat je geen bevochtiger en geen verwarmde slang mag gebruiken en dat de accu hooguit 1 of 2 nachten meegaat en dat deze daarna ook weer moet worden opgeladen. Dit kan door de accu tijdens een autorit op te laden, maar als je alleen trekt met tent en rugzak, dan wordt het al weer moeilijker.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Goedkoper alternatief voor Medistrom 12V

5
Die tweede moet je opladen met 220V... dat lijkt me niet echt handig. Voor die eerste kan ik dat niet echt beoordelen.
Verder zullen ze beide een CPAP van stroom kunnen voorzien.
M 39j
Apparatuur: ResMed AirSense 10 autoset (14,6 cm H2O) Philips Dreamwear neusmasker
Initiele AHI 89,4
"Exit light, enter night, take my hand, we're off to never-never land."