Vragenlijst uit ApneuBulletin februari 2024 voor "meettechnologie" loopt vast

1
In de email van de slaapapneuvereniging van eindfebruari 2024 staat een vragenlijst (Help mee aan de ontwikkeling van nieuwe meettechnologie voor slaapapneu!). Op zich interessant, alleen loopt bij mij het systeem vast bij vraag 18. Wat ik ook doe, ik krijg de foutmelding dat ik de vraag niet beantwoord heb.

Ik heb een mail gestuurd, maar geen reactie gekregen. Hebben jullie dit probleem ook, of alleen ik op mijn PC?
Resmed 10 BiPAP.
Resmed Mirage FX.
EPAP 6,2-7,0 met PS 5.2, trigger very high.

Re: Vragenlijst uit ApneuBulletin februari 2024 voor "meettechnologie" loopt vast

2
Ik denk dat de termijn om de lijst in te leveren al verstreken is. Men heeft meer dan 5840 reacties ontvangen die nu verwerkt wordt zodat dit op de ALV deze maand gepresenteerd kan worden.

Op woensdag 20 maart is er 's avonds vanaf 19.30 een online ALV. We presenteren dan het jaarverslag en de jaarrekening over 2023.

Tijdens deze avond presenteert Natasja van der Laan, managing director van onderzoeksbureau Verian, de eerste resultaten van het tevredenheidsonderzoek onder slaapapneupatiënten.

Verian ontving in totaal 5840 vragenlijsten, de hoogste respons tot nu toe!

Volgende week volgt de uitnodiging voor deze bijeenkomst. U kunt dan de relevante stukken bekijken, u aanmelden voor de vergadering en stemmen!

Zet de datum al vast in je agenda!

modedit RuudJ: Je moet betalend lid zijn van de ApneuVereniging om een uitnodiging voor de ALV te ontvangen.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Vragenlijst uit ApneuBulletin februari 2024 voor "meettechnologie" loopt vast

4
Klopt inderdaad. Het probleem met vraag 18 heb ik ook.

De vraag beantwoord en vervolgens het verzoek om de vraag te beantwoorden.

Heb het tijdelijk opgeslagen.

Ik zal het direct doorgeven.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar