• Probeer in de titel van het onderwerp duidelijk te maken wat u wilt kopen, verkopen, ruilen of weggeven.
  • Reacties op advertenties kunnen het beste met een privé-bericht worden afgehandeld (klik op het naam-vierkantje bij het bericht, aan de linkerzijde).
  • Gebruik de contact-button onderaan de webpagina voor het versturen van een verzoek om een advertentie weg te halen. Vermeld de titel van het onderwerp.
  • Na 60 dagen wordt de advertentie automatisch verwijderd.

Diverse neusmaskers en neusdoppenmaskers

1
Omdat mijn slaap intussen heilig is heb ik een heel arsenaal aan maskers gekocht om voor mijzelf de beste te vinden. Dus niet via de verzekering, maar zelf gekocht (bonnen aanwezig). Ik blijf echter terugkomen op de N20, ik heb daarom diverse maskers in de aanbieding. Als ruilen niet lukt sta ik open voor verkoop.

In eerste instantie zou ik het liefst ruilen. Ik kan het volgende gebruiken:

- Resmed N20 maat M (hele masker of alleen het kussen, alleen (bijna) ongebruikt).
- Resmed N20 maat large neuskussen (alleen (bijna) ongebruikt).
- Fisher & Paykal "Eson 2" maat M gehele masker of alleen neuskussen ((bijna) ongebruikt).
- Voeding voor een Resmed 10.

Wat ik in de aanbieding heb:

- Resmed P10 set, frame maat standaard, doppen maat large (alles bij elkaar nog geen week gebruikt)
- Resmed N30i set, frame maat standaard, masker maat medium (alles bij elkaar 1-2 maanden gebruikt)
- F&P Eson 2 set, maat small, alleen gepast (verkeerd besteld)
- F&P Eson 2 set, maat small, nieuwe in verpakking (verkeerd besteld)

Kan worden verstuurd, afhalen kan ook in Eindhoven.
Resmed 10 BiPAP.
Resmed Mirage FX.
EPAP 6,2-7,0 met PS 5.2, trigger very high.