Na 3 maanden weer werken op kantoor (motivatie tekst)

1
Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst in drie maanden weer naar kantoor gereden en heb ik daar gewerkt in plaats van thuis, wat ik nu zo'n 3 maanden gedaan heb. Dit is dus de eerste keer een flink stuk rijden (100km), werken, en dan weer een flink stuk rijden om weer thuis te komen. Vooral die laatste rit na een dag werken was voor mij heel pittig toen ik nog niet behandeld werd voor mijn apneu. Uiteraard is dit ook de rit met de meeste file (valt meestal in de ochtend gelukkig wel mee).

Toen ik eenmaal thuis aankwam realiseerde ik het me ineens: wat was het rijden voorheen eigenlijk gevaarlijk! Als ik kijk naar hoe ik vrijdag naar huis ben gereden... fluitend! Geen enkele keer moeten vechten tegen vermoeidheid, niet gestopt. Echt een verschil van dag en nacht met daarvoor. Dit was echt een eureka moment voor mij. Eindelijk weer fris, geen moeite met wakker blijven, zeer relaxed achter het stuur, cruise control, dikke prima!

Ook gisteren (maandag) ben ik naar kantoor gereden. En ook al was ik nog wat moe van het weekend (uit geweest), ook gisteren was het geen enkel probleem.

Dus mensen die net zijn begonnen: hou vol!
M 39j
Apparatuur: ResMed AirSense 10 autoset (14,6 cm H2O) Philips Dreamwear neusmasker
Initiele AHI 89,4
"Exit light, enter night, take my hand, we're off to never-never land."