• Probeer in de titel van het onderwerp duidelijk te maken wat u wilt kopen, verkopen, ruilen of weggeven.
  • Reacties op advertenties kunnen het beste met een privé-bericht worden afgehandeld (klik op het naam-vierkantje bij het bericht, aan de linkerzijde).
  • Gebruik de contact-button onderaan de webpagina voor het versturen van een verzoek om een advertentie weg te halen. Vermeld de titel van het onderwerp.
  • Na 60 dagen wordt de advertentie automatisch verwijderd.

resmed/BMC lenen

1
Beste lezers ,

Gekke vraag maar ik waag het , ik ga volgend maand naar een festival waar ik blijf kamperen(12-16 Juli. Wat best onhandig is met een Philips CPAP , nu heb ik een 300watt powerstation aangeschaft om mijn cpap te kunnen gebruiken .Jammer genoeg gaat hij al binnen 4 uur leeg en maakt een enorme lawaai( cpap gemidd 40wtt p.u stroom gebruik) .Mij rest de vraag is er iemand die mij zijn Resmed of BMC mini reis cpap zou willen lenen voor 4/5 dagen. Ik retourneer deze weer schoon en netjes .Ik heb tevens ook al online gekeken naar verhuur bedrijven ( Oxigo 90 euro per week verhuur) , best prijzig .U helpt mij en een vriendin met een goed nachtrust...:(

Re: resmed/BMC lenen?

2
Maak je gebruik van de bevochtiger en een verwarmde slang in combinatie met het power station?

Zo ja, zet de temperatuur van de slang op uit of gebruik een gewone slang. Gebruik niet de bevochtiger dus zet hem uit. Wat je wel kunt doen is de water tank vullen. Vaak wordt dan het geluidsniveau lager.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: resmed/BMC lenen

3
Laat me raden, u gebruikt de standaard netstroomadapter met de netstroomsteker in de power station? :P
wishoflexx schreef: 06 jun 2024, 08:38 300watt powerstation aangeschaft
Deze beschrijving kan niet juist zijn. Als u een 300 watt·uur capaciteit powerstation heeft, dan is deze geschikt mits deze correct gebruikt wordt.
wishoflexx schreef: 06 jun 2024, 08:38 40wtt p.u stroom gebruik)
Deze beschrijving kan niet juist zijn. Ik denk dat u bedoelt dat uw CPAP gemiddeld 40 watt gebruikt.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

4
Verwachtingsmanagment: Ik kan allen voor mijzelf spreken, ik heb een reis CPAP, ResMed Airmini, die ik niet uitleen. Ik heb deze voor best veel geld gekocht zodat ik op reis i.s.m. met een soort "powerbank" onafhankelijk van stroom verzekerd ben van een redelijke slaap.
Ik ken jou niet en aangezien € 90 teveel is voor huur vraag ik mij af hoe jij zou handelen als mijn CPAP beschadigt of defect terugkomt? Los van het feit dat in deze periode ik regelmatig op pad ga en dan zeker niet beperkt wil worden.

Sorry dat ik zo duidelijk ben maar jouw vraag vraagt om een duidelijk antwoord.

Bespaar jezelf de moeite en teleurstelling, huur een reisversie bij Oxigo.

Veel plezier op het festival.
ResMed 11, ResMed Airfit P10; ResMed Airmini voor op reis.

5
Jammer dat je een vraag stelt en jij niet eens een reactie geeft, terwijl verschillende mensen de moeite nemen om een antwoord te geven! Zelfs als men een vraag aan jou stelt, reageer jij niet.
ResMed 11, ResMed Airfit P10; ResMed Airmini voor op reis.

6
Sorry voor mijn late reactie , ik vind het een lastig programma om te reageren / citeren . Dus mijn excuus als ik te laat reageer. Ik gebruik idd de netstroom adapter , moet ik deze anders aansluiten op mijn cpap? En ik begrijp volkomen dat niemand zijn cpap wilt lenen , dus dank voor reactie .

7
wishoflexx schreef: 14 jun 2024, 19:37 Ik gebruik idd de netstroom adapter , moet ik deze anders aansluiten op mijn cpap
Jazeker. Heeft uw powerbank een 12V uitgang met een auto-sigarenaansteker adapter erbij?
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit

8
Goedemorgen, nee dit is een power bank zonder de sigaretten input.

Portable Power Station 300W 90000Mah Sinus Solar Generator met Zonnepaneel 18V 100W Voeding Solar Charger
Deze heb ik gekocht .

Mvg

modedit RM: reclame en verwijzing met weblink naar Ali-Express weggehaald en vervangen door afbeelding in bijlage
Bijlagen

10
wishoflexx schreef: 15 jun 2024, 09:43 Goedemorgen, nee dit is een power bank zonder de sigaretten input.
Ik zei "uitgang." Voor zover ik op Aliexpress heb kunnen zien heeft de unit een 12V uitgang, dus daar zou een sigarenaansteker adapter (vrouwelijk) voor moeten zijn. Niet meegeleverd? Anders even vragen bij de Aliexpress verkoper.