Resmed Aircense 10 gaat niet meer uit

1
Ik heb dus een ResMed Aircense 10 autoset en die gaat normaal automatisch aan en uit.

De laatste 4 dagen echter alleen aan. Als ik dan naar de wc ga snachts blijft hij gewoon doorblazen, gelijk de buren wakker. Hij gaat dan pas uit als ik op de stop knop druk of de stekker er uit haal.

Wat gaat er mis?

Re: Resmed Aircense 10 gaat niet meer uit

5
Is het niet juist die smart start die niet meer werkt?
Als je die uit zet en dan handmatig aan en uit zetten bij slapen en uit bed gaan?

Ik heb die stand wel eens geprobeerd, maar bij mij ging dat niet goed.
Het apparaat detecteerde op een of andere manier dat ik wakker was, maar toch gewoon sliep.
Doordat die dan stopt, werd ik wel wakker ja....

Dus omgekeerd van wat er bij jou gebeurd.

Dat zou betekenen dat er gewoon iets niet meer goed werkt, dus leverancier inlichten.
Resmed Airsense 10 Elite, staat op druk van 6
Resmed Verwarmde slang
Airfit P10 masker
Eerste AHI 18, nu 1.1

Re: Resmed Aircense 10 gaat niet meer uit

6
Gebeurd dit ook als je het apparaat geheel van het stroom afhaalt, dus stekker van de adapter uit de Resmed trekt en deze daarna er weer op aansluit? Op deze wijze reset je het apparaat. Periode instelling ( menu Slaaprapport) springt bij de Airsense 10 terug naar Maand overzicht.

Ik weet wel, dat bekend is dat bij gebruik van een neusdoppen masker, de autostop kan weigeren om te werken of dat de Resmed wel stopt maar ook zo spontaan kan starten met luchtblazen, terwijl het masker aan een haakje hangt en niet gebruikt wordt.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar