snore stopper armband

1
Ik vond dit dus op internet, een armband die zodra je snurkt een lichte trilling geeft. Iemand hiermee bekend en of het werkt? De prijs is goed te doen, aangezien ik het financieel niet zo breed heb zou dit dus een mogelijkheid kunnen zijn.

De Snore Stopper maakt gebruik van een biosensor.

Deze sensor merkt het als je snurkt en geeft je dan een lichte puls. Genoeg om het snurken te stoppen maar licht genoeg om je niet wakker te maken, de intensiteit kan je bovendien zelf aanpassen.

Door de herhaling van dit proces worden je hersenen getraind om van slaaphouding te veranderen als je gaat snurken. Bovendien zorgt de lichte puls ervoor dat de luchttoevoer niet meer wordt geblokkeerd, wat het snurken verder tegengaat.
Ahi van 29.9 ( 2014 )
Januari 2015 HTP/UPPP/RFTB ingrepen gehad

Re: snore stopper armband

3
Ik weet niet.
Werken zal het wel, maar krijg je niet wéér te maken met de apneueffecten?
Je wordt door dat apparaat toch aldoor een beetje wakker gemaakt, nietwaar?
Dan heb ik meer vertrouwen in een bitje.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: snore stopper armband

4
Volgens mij snurk ik dus niet haha dat kan wel toch? Niet snurken en wel apneu hebben?

Maar nu ik erover na denk denk ik niet dat die armband veel kan zijn, vaak is het wel zo dat als iets goedkoop is het ook niet heel goed werkt, in dit geval dan bedoel ik. Beetje tel sell achtige onzin. Ik zou het zo top vinden als die nightbalance nu een keer vergoed gaat worden, waarom moet het toch allemaal zo lang duren? Dat het effectief is is volgens mij allang aangetoond en het moet allemaal weer via een omweg gaan. Best schandalig want mensen hebben er echt baat bij en het gaat wel om je gezondheid maar ik vrees dat het nog heel lang gaat duren en misschien wel helemaal nooit vergoed gaat worden.
Ahi van 29.9 ( 2014 )
Januari 2015 HTP/UPPP/RFTB ingrepen gehad

Re: snore stopper armband

5
Denise, al zou de NightBalance vergoedt worden, dan nog vergoeden ze maar één hulpmiddel. Dus mocht je de cpap toch nodig hebben dan krijg je één van beide vergoedt.

Is de POSE voor jou de oplossing? Het verschil tussen de NightBalance is dat de POSE geen variërende trillingen afgeeft. Voor de rest werkt hij ook met een leerproces. Uitlezen kun je door het knopje in te drukken na het wakker worden.

1Keer indrukken geeft het aantal rugliggingen weer en twee keer snel indrukken geeft het aantal keren weer dat hij getrild heeft.

Het voordeel is dat deze POSE (€250) goedkoper is dan de NightBalance (€350)

De POSE kun je zonder dokter tussenkomst aanschaffen, de NightBalance moet je via de dokter aanvragen.

Je kunt hem ook een paar weken uitproberen voor €50 om te kijken of het wat voor je is.

Ik heb de NightBalance 28 dagen uitgeprobeerd en mijn rugligging was van 40-42% omlaag gegaan naar 18-20%.


Je hoeft dus niet te wachten.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: snore stopper armband

6
Zou voor mij geen nut hebben.
Ik snurk zittend nog. :shock:
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: snore stopper armband

7
Ik zag hem vandaag staan op check die deal
http://www.checkdiedeal.nl/outlet/snore ... urken.html

Voor die prijs.. kan het niet goed werken denk ik
echt tel sell ding precies
Snore Stopper - Stop met snurken
NORMAAL: 55.95
BIJ ONS: 14.95

Snore Stopper
Stop met snurken
Zelf in te stellen intensiteit
Vervangt de por
Geniet van de nachtrust
Geen bijwerkingen, 100% veilig
Verzendkosten: 3,95
Youtube van shopping channel : https://www.youtube.com/watch?v=oEOrr1gM4ZU

Re: snore stopper armband

8
En nu maar hopen dat je niet alle twee snurkt en beide zo armband draagt. Je zou gek worden van al dat gedraai in bed [bigsmile] [bigsmile]

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: snore stopper armband

10
ik heb eentje besteld, wel niet aan 15€ maar op ali express aan 4,28 € (inclusief verzending).
Voor 5€ wil ik het wel eens proberen ;)