begin problemen met linkeroor te krijgen

1
Goedemorgen allemaal.

Ik heb mijn volgende probleem nog niet met huisarts of osas-verpleegkundige besproken, mochten de klachten blijven aanhouden dan ga ik dat zekers doen.
De laatste dagen heb ik steeds last van mijn linkeroor, dit is de zijde waarop ik veel slaap. De problemen zijn als volgt : suizen of een soort gezoem in mijn oren ( op zich kan ik me hier wel van afsluiten ) maar ook voel ik, als ik mijn hoofd van het kussen til, een soort plop in mijn oren.
Ik vraag me af of de druk van de pap ook doorwerkt in je oren.

Hartelijk groet Gitta :)

( die momenteel niet zo actief is ivm een aanstaande verhuizing )

Re: begin problemen met linkeroor te krijgen

3
Probeer eens met audispray de zaak schoon te krijgen. Is bij de drogist te verkrijgen en werkt echt geweldig. Niet schadelijk, is gewoon een water met zoutoplossing. Maar je sprayt het makkelijk de gehoorgang in. Niet met wattenstaafjes frotten, want dat verergert de verstopping alleen maar.

Re: begin problemen met linkeroor te krijgen

6
Of de buis van Eustchius verstopt zit kun je toch gewoon testen door te "klaren"? Als dat lukt zullen ze wel niet verstopt zijn, toch?

Enniewee, ik had laatst dezelfde verschijnselen en de assistente van de huisarts maakte daar in vijf minuten een eind aan door mijn oren uit te spuiten terwijl ik dacht dat ik minstens een beginnende oorontsteking had of zo.

Ik zeg niet dat het dat dus wel moet zijn hoor, maar soms is het gewoon iets heel onbenulligs waar je last van hebt. Je kunt je wel weken af blijven vragen wat het is maar waarschijnlijk heeft de huisarts in het twee minuten gezien.

Wat Ruud ook al zei, dus eigenlijk...