Re: Sleep Cycle Alarm Clock app. van Northcube AB

22
Logisch geredeneerd zijn de uitslagen van dit soort apps dubieus als je met z’n tweeën in bed slaapt. Apparaten kunnen slim zijn maar naar mij bescheiden mening niet zo slim om te meten en te weten wie van de twee op een bepaald moment slaapt of wakker ligt.
Zelfs als je smartphone aan jouw kant op de rand van het matras legt kan b.v. het omdraaien van jouw partner al gevolgen voor de uitslag hebben. Het lijkt me dan ook meer een app voor alleenstaanden of stellen die apart slapen.

Ik verneem graag als ik het verkeerd zie.

Re: Sleep Cycle Alarm Clock app. van Northcube AB

23
Clan, die conclusie trok ik deze week ook op het Facebook account van de ApneuVereniging.

Ik heb wel mijn eigen matras en hij ligt aan de rand van het matras.

Reageert op beweging.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Sleep Cycle Alarm Clock app. van Northcube AB

24
Dat kan dan betekenen, als je samen onder een tweepersoons dekbed slaapt, en je partner trekt het dekbed wat mee bij het omdraaien deze beweging al wordt geregistreerd door de app waardoor de uitslag beïnvloed wordt.

M.a.w. conclusies naar aanleiding van deze uitslagen kunnen een bepaalde indicatie geven, meer niet m.i.

Ik vertrouw meer op mijn gevoel hoe ik ‘s-morgens wakker wordt, dan weet ik of ik een ‘goede’ nacht heb gehad.