Nieuw slaap onderzoek

1
Hallo,

Ik ben hier al ene tijdje niet meer geweest. Maar wilde jullie toch even op de hoogte houden.
Ik heb vorig jaar een maag verkleining gehad. Ik ben nu in totaal 32.5 kilo kwijt.

Heb aankomende nacht een nieuw slaap onderzoek, deze keer is het gewoon bij mij thuis in me eigen bed.

Ik ben de afgelopen 14 dagen gestopt met de cpep. En merk dat de klachten terug komen. Ik ben weer dood moe, heb enorm veel pijn in me hooft en slaap heel slecht. Dus vroeg me een beetje af of ik weer moet wennen aan het zonder slapen, of kan ik nu al zeggen dat ik nog steeds gewoon apneu heb. Ik snurkte voorheen erg veel, en nu snurk ik niet meer. (heb sins kort een vriend die me dat kon vertellen). Ik twijfel dus heel erg of die -32.5 verschil gaat maken kwa slapen.

Ik hou jullie onder dit stukje op de hoogte, ik krijg as dinsdag de uitslag al.

Groetjes jeanette

Re: Nieuw slaap onderzoek

2
Is het niet slimmer op die cpap gewoon op te houden ? ik bedoel stel dat je nog steeds apneu hebt ,als ik jou was zou ik eerst de uitslag afwachten want zoals je zelf aangeeft je bent weer doodmoe , 32,5 kilo kwijt woooow knap hoor maar vaak is het zo dat je niet gelijk van je apneu af bent is mij wel eens vertelt .
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: Nieuw slaap onderzoek

3
Volgens mij moet je naar aanloop van het slaaponderzoek een poos zonder CPAP gaan slapen. Wanneer het voor jou beter voelt dan kun je denk ik na het slaaponderzoek de CPAP weer gaan gebruiken tot j de uitslag van het onderzoek krijgt dinsdag. Heel veel sterkte.

Re: Nieuw slaap onderzoek

5
Welkom terug Jeanette

Wat een mooie prestatie, je gewichtsverlies. Dat is een felicitatie waard en daar mag je echt wel trots op zijn.
Jeany schreef:Ik moest 14 dagen zonder cpep slapen. Heb vanmiddag het kastje opgehaald, en vannacht ga ik er mee slapen.

Morgen (vrijdag) slaap ik gewoon weer met me cpep. Kijk er nu al naar uit :D
Ik deel je ervaring en was dolgelukkig toen ik weer met CPAP mocht slapen. Succes met je onderzoek!

Groetjes, Thea

Re: Nieuw slaap onderzoek

6
Wat goed Jeanette, hopelijk heeft het gewichtsverlies ook een gunstige invloed op de apneu. Was bij mij wel het geval, ik slaap alweer geruime tijd zonder. Ik moest 3 weken zonder slapen voor het nieuwe slaaponderzoek. Maar moest wel even wennen aan het slapen zonder, maar na een week of 4 geen last meer. Ik duim voor je!

Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk