Re: Stand bevochtiger ? met hybernate verwarmde slang.

2
Hoi Bram,

De lampjes branden blauw als er rekening gehouden wordt met kamerluchtvochtigheid.
De lampjes branden wit als de bevochtiger geen rekening houdt met kamerluchtvochtigheid.
De lampjes branden oranje als je de verwarmde slang van de Philips Resperonics.

Gebruik je de Hybernite slang dan moeten de witte lampjes branden.

Groet Ingrid
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Stand bevochtiger ? met hybernate verwarmde slang.

4
Ja Bram en daarom weet ik ook dat je de instelling van de cpap moet zetten op geen rekening houden met de omgevings luchtvochtigheid bij deze stand brandend de 3 streepjes wit. Dan werkt de Hybernite goed. De bevochtiging moet je dan niet te hoog zetten. Op 2 was toen voor mij goed.

Met de verwarmde slang van de Philips Resperonics regel je via de ronde knop de temperatuur van de slang. Bij deze slang branden de 3 streepjes oranje. Bedenk ik mij in de zomer om de gewoone slang er aan te doen dan gaat hij vanzelf terug naar geen rekening houden met de omgevings luchtvochtigheid. Dus 3 witte lampjes.
In ieder mens is wel iets waardevols te ontdekken....
cpap ResMed 10 met verwarmde slang . Masker AirFit P10 ResMed..

Re: Stand bevochtiger ? met hybernate verwarmde slang.

6
Bram weet jij het verschil tussen de types 461 en 561? Is de eerste een cpap en de 2 de een apap/cpap?
Bingo :-)

De Respironics type nummering is als volgt :

1xx - "Entry" , ofwel basis model (DS150), heel erg basic machine, geen automatische aan/uit, geen Flex, SD kaart registreert alleen vlieguren.
2xx - "Plus" model. Is een 1xx model met Flex
4xx - "Pro" model. Heeft meer functionaliteit, Flex, automatische aan/uit, gedetailleerde uitleesdata.
5xx - "Auto" model. APAP model van de Pro.
6xx - "BiPAP PRO"
7xx - "BiPAP Auto."

x5x - PRS1. Philips Respironics System One. "50 series"
x6x - PRS1. 60 series. Bijna vergelijkbaar met de 50 series, maar heeft de verwarmde slang optie.
x0x - Respironics M series machines.

Voorbeeld model 460 is een 60 series Pro series.
Laatste cijfer is een revisie.

Groeten, Bram