Doodswens

1
Beste Forumleden

Heb maar 2 uur geslapen dit zelfs na met tegen zin 10 mg oxazepam geslikt te hebben,ik heb er geen zin meer in,klieren in keel voelen opghezet ,ben dood op,huilbiuen,ben zo op dat ik ook niks meer waard ben voor mijn 89 jarige dementerende moeder,
niemandt om voor te lebvn,eenzaamheid huilbuien teleurgesteld in mezelf.

wens julie het beste

Re: Doodswens

2
Heftig Henk. Kan me voorstellen dat je het even niet ziet zitten na maar 2 uurtjes slaap :shock: Dan ben je ook doodop.

Maar laat de moed niet zakken kerel. Als ik jou was zou ik straks even contact zoeken met je huisarts en hem vertellen wat je hier nu op geschreven hebt.

Kom op....
Resmed Airsense 10
Neusmasker F&P Eson M
Verwarmde slang heb ik ook.

Re: Doodswens

3
Henk, man doe geen gekke dingen.

Ik weet dat je hier al heel lang mee zit en rondloopt. Ga nu op 12 april naar je afspraak toe.

Hou vol Henk.

Groet RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Doodswens

4
Hoi Henk,

Begin ermee dat je jezelf toestaat je k*t te voelen.
Dat gevoel is er en verzetten kost heel veel energie.
Energie die je nu in andere zaken moet steken.

En besef: Je wil niet dood, je wil van je problemen af.
Hoe groot ze ook zijn, of lijken: problemen gaan over!
Echt.
En daar kunnen heel veel mensen je bij helpen, want jij zit momenteel zo diep dat je dat niet meer zelf redt.

Inderdaad, ga eens met je huisarts praten.
Die weet welke weg er bewandeld kan worden met jou.
En je zal zien, als je dat ene stapje gezet hebt (en dat stapje is de moeilijkste) is de zwaarste last weer van je schouders.

Ga er voor, man.
Het leven is te mooi.
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Doodswens

6
Hallo,Menno,Ruud Jaapio en alle andere

Ik voel me hondsberoerd ben bekaf,de huisarts bellen helpt niet men zegt toch : Neem maar een oxazepm daar word je rustig van!

Ik ben er nog ,heb vreemd gevoel bij strottehoofd,draaierig duizelig veel slijm in neus maar ik gebruik bevochtiger en Dymista
hyper ook veel sinds aanvang therapie met c Pap,heb ik al vaak aangegeven, druk is slechts 5.5 maar afgelopen 30 dagen rond 19,6 ben stuk huilen ook weer

Sorry dat ik zo laat reageer Menno,dank je

Sorry
\Henk

Re: Doodswens

9
Henkie500 schreef:Sorry dat ik zo laat reageer Menno,dank je

Sorry
\Henk
Ben je gek, joh? Dat geeft toch niet?
Ik ben blij dat je reageert.

Je ziet het.
Je doet er wel degelijk toe.
Ik ken je niet en toch maak ik me zorgen om je.
Dan moeten er meer mensen zijn die om je geven.

EN verder: je moet ook wel een beetje voor jezelf op durven komen, Henk.
Als de huisarts zegt dat je maar weer een pammetje moet nemen, dan moet je gewoon zeggen dat je je al ongans vreet aan dat spul maar dat dat niet helpt.
Dat je nu echte hulp wilt.
Ik kan me niet voorstellen dat een huisarts zich daar niets van aan trekt.

Voor de eerste nood kan je bellen met Stichting Korrelatie: 0900 - 1450.
Die zullen de ergste nood weg weten te halen.
Daar mag je huilen, vloeken, tieren, kwaad wezen op alles, zielig zijn, wat je maar wilt.
Ze nemen je niets kwalijk.
Het mag nog anoniem ook.

Of kijk eens op http://www.hulpverlening.nu/

Tik eens "geestelijke hulp"in op google.
Echt, er is zoveel hulp beschikbaar.

Hoppetee, kerel.
Kop d'r veur, zeggen we hier in het Noorden.
Het leven is geweldig, en jij gaat er nu voor zorgen dat je dat weer in gaat zien.

Durven we dat af te spreken?
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Doodswens

10
Beste Henk,

Al ken ik je niet persoonlijk, je bericht raakt me. Dat een mens lichamelijk en geestelijk totaal op kan voelen weet ik alles van. Toch ben ik het met Menno eens dat je hier hulp bij moet zoeken. Zorg dat je alles eens goed van je afschreeuwt/praat enz. Van mij mag je ook 3 schermen vol hier op het forum zetten als je daar behoefte aan heb. Maar doe iets. Er zijn genoeg hulplijnen die een luisterend oor kunnen bieden op dit moment. Werk vaak beter/sneller als via de huisarts om je verhaal nu kwijt te kunnen.

Als zeeuw kan ik niets anders zeggen dan: 'Luctor et Emergo': ik worstel en kom boven
Hoe moeilijk het soms kan zijn blijf vechten voor je geluk.

Hoop snel op nieuwe berichten van je. Want maak me echt zorgen om je.

Een lieve groet,

Re: Doodswens

11
Hoi Menno en Dirk

Wat aardig van jullie ,ben zo emotioneel ,kapot en stuk, dat ik blijf huilen ,erg bedankt ik heb enorm veel spierpijn en voel me niet gehoord bij de hulpverlening,weet niet meer waar ik het zoeken moet.

Dank voor de links en tel nummers maar ik heb weinig adem om te kletsen,ben echt helemaal kapot,en ben erg ontroerd door jullie alleraardigste berichten,omdat ik verder niemand heb,klamp ik me daar maar aan vast en probeer het leven nog even vol te houden

Groet en lieve mensen
Henk

IK ga even liggen dan weten jullie dat,voel me vreemd

Re: Doodswens

12
Henk,

als je het moeilijk vindt om te praten lukt chatten misschien wel.
Kijk eens bij www.sensoor.nl of bij www.luisterendoog.nl. Daar kun je chattend je ei kwijt en zijn mensen beschikbaar die naar je luisteren en eventueel met je meedenken.

Als jij het idee hebt dat je huisarts niet naar je luistert, klop dan eens aan bij het Sociaal Wijkteam bij jou in de buurt. Zij kunnen snel en makkelijk hulp voor je organiseren.

Zo zijn er echt wel mogelijkheden voor jou maar..... je moet wel zelf actie ondernemen, anders gebeurt er niks. Geef ook duidelijk aan dat je aan je eind bent want dat kunnen ze aan je neus niet zien.

Go for it Henk.
Resmed S9 Mirage SX for her. Van 22 AHI naar 1AHI. Respireo neusdoppenmasker. Een vaste druk van 7. Masker Airfit P 10. Druk verhoogd naar 8.
Masker F en P Brevida. Druk verlaagd naar 7.
Nieuw slaaponderzoek: AHI 33 zonder CPAP

Re: Doodswens

14
Henk, staat er meer scheef in je gezicht?

Je kunt dan een tia hebben gehad. Als dit zo is moet je zo snel mogelijk een ambulance waarschuwen.

RuudJ
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Doodswens

15
Henk, bij een scheve mond die je uit jezelf niet goed kan krijgen, moet je meteen 112 bellen en niet wachten tot het over gaat.
Het is 1 van de symptomen van een TIA!!
CPAP, vervolgens multi-level KNO-operatie (UPPP, Celon tongbasis, HTP), terug naar CPAP vanwege nul effect operatie, Inspire, Inspire geen succes en terug naar CPAP

Re: Doodswens

17
Even weg gevallen maar weer wakker op het forum jullie gelezen,Huisartsenpost Smash Den Haag gebeld en verteld waar ik last van heb misselijkheid,braken,huilbuien. chronische slapeloosheid,mond die soms schuin staat,spierpijnen in nek en hals ,keelpijn,loens oog (heb ik van mezelf als ik dood moe ben),watterig gevoel in onderkin,druk op borst en arts vroeg of ik langs kon komen,ik heb gezegd dat ik me niet lekker voelde gezien bovengenoemde klachten en ik geen vervoer heb of ik dan met de tram kon komen ik antwoorde : Nee ik voel me daar te beroerd voor,toen twijfelde hij en zei me als het erger wordt sturen we een Huisarts,en dan gelijk terug bellen.

Ik moest ook een oefening doen voor de spiegel :namelijk of het me lukte mijn armen voor mijn borst te houden (en dat lukte)
Ik moest maar een Oxazepam extra nemen zodat ik toch wat kon slapen(dat hoor ik altijd),ik kijk het dan maar aan,en eerlijk gezegd doet het me allemaal niet veel meer,ik heb me er bij neergelegd,wil niet meer vechten ,kan me niks meer schelen,ik heb ooit anti psychotica gekregen nou hoe je je dan voel bespaar ik jullie,je wordt als een gestoorde behandeld,ze zeggen gewoon neem een glas warme melk als je geen medicatie wil.ja net of ik dan wel slaap.
Ook anti depressiva reageer ik slecht op en ik ben niet de enigste
IK weet nu al hoe ik me morgen voel,brak depressief en vooral eenzaam het kost me steeds meer moeite om naar buiten te gaan,want ik voel me eng

Helaas heb ik niks meer van dat traject gehoord het zal wel niet door gaan,ik heb weer even alles van me af geschreven,nogmaals dank jullie wel allemaal fijne mensen,

ben niet lekker en ga weer ff liggen

Grt
Henk

Re: Doodswens

19
Wat een rare huisarts zeg......of je met de tram kunt komen....bel maar als het erger wordt....zo te lezen is het al heeeeeeeeeel erg....... als jij je zorgpremie moet betalen zeg je toch ook niet...kom het maar halen....kan ik boos om worden. :evil:

Heb je nog eens gebeld Henkie?
Resmed Airsense 10
Neusmasker F&P Eson M
Verwarmde slang heb ik ook.