Re: veel stops ook met zuurstof

21
Het is nu 30 september, dus bijna een maand getest met de saturatiemeter 's nachts.
De eerste week was het een gem. van 84%, we zijn daarna de zuurstof gaan ophogen en daarmee testen.
Ik zit nu op 97% en 4 liter per uur.

Geweldig resultaat, zo zie je maar dat je soms moet vechten om zaken voor elkaar te krijgen.
Door mijn weigering om de saturatiemeter maar 4 dagen te gebruiken, heb ik de tijd gekregen om te testen wat het beste was.

Ook gebruik ik nu overdag 4ltr. per uur aan zuurstof met een goed resultaat, toen ik overdag de zuurstof ging gebruiken werden de stops 's nachts van 60 naar 17 gem. per uur.

wat de oorzaak is dat ik bij overdag gebruik van zuurstof, 's nachts het aantal stops verminderd weet ik niet maar het werkt wel.

Ik maak natuurlijk ook gebruik van mijn cpap.

Re: veel stops ook met zuurstof

24
een maand verder:

een maand lang op 4ltr. 24 uur per dag.

Aantal stops was gezakt naar 17 gem. per uur. op zich nog steeds hoog maar waar ik vandaan kom is dit mega goed. Alleen de afgelopen week is het aantal stops weer gaan stijgen en zit nu weer op 50 stops gem. p/u.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, wat zal de schade zijn als dit zo nog ff door gaat.

Is er niemand die dit kan stoppen en wat zal uit eindelijk de gevolgen zijn.
Ik ben een nuchter mens en een realist, ik ben niet bang om negatieve gevolgen te horen. is er iemand op dit forum die enig idee heeft wat de gevolgen zijn van 50 stops of meer?

Help!!