Dreammapper werkt niet meer - ongeldige aanmeldpoging
Geplaatst: 27 aug 2019, 09:54
Hoi ik kan sinds 1 week niks meer doen mdt de app dreammapper. Continu opnieuw moet inloggen. Log je in krijg je de melding " ongeldige aanmeld poging. Vraag je een nieuwe wachtwoord op krijg je de melding" er is een fout in de toepassing opgetreden bij het verwerken van uw gegevens.
Ook een nieuwe account aanmaken gaat niet
Dream mapper verwijderd en daarna opnieuw via playstore op de telefoon gezet. Weer hetzelfde. Heb philips gebeld en die wezen door naar een mail adres waar dit soort klachten worden behandeld. . Net wat ik dacht geen enkele reactie van hun... wie heeft de tip voor mij zodat mijn dreammapper wel weer werkt
modedit RM: bericht gesplitst, nieuw onderwerp en titel ter verduidelijking aangeapst
Ook een nieuwe account aanmaken gaat niet
Dream mapper verwijderd en daarna opnieuw via playstore op de telefoon gezet. Weer hetzelfde. Heb philips gebeld en die wezen door naar een mail adres waar dit soort klachten worden behandeld. . Net wat ik dacht geen enkele reactie van hun... wie heeft de tip voor mij zodat mijn dreammapper wel weer werkt
modedit RM: bericht gesplitst, nieuw onderwerp en titel ter verduidelijking aangeapst