Re: Hernieuwd slaaponderzoek

21
Bopp schreef: 10 dec 2019, 10:50 Robin
ok hier 1 tje van de 6 de chyne stoke duur van 47 minuten
[/quote]

Mag ik nog een verzoekje indienen??

Die van de 6e ingezoomd op 8 minuten tijdens CSR en dan vooral de stroomsnelheid ...

Alvast dank.. Bopp
[/quote]

Uhm ok effe naar pc lopen moet toch weer plassen word er gek van om de 40 min of zo

Het apneu deja vu gebeuren :rage:
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: Hernieuwd slaaponderzoek

23
RuudJ schreef: 10 dec 2019, 11:09 Bopp, wat ook een mogelijkheid is, is om via Teamviewer bij Robin mee te kijken op zijn computer als Robin dit zelf zou willen.
Het programma Teamviewer is Nederlandstalig en gratis voor privé gebruik en je kunt dan met eigen muis SleepyHead bekijken.
Uh nee geen remote op mijn pc
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld

Re: Hernieuwd slaaponderzoek

24
robinvaneyk schreef: 10 dec 2019, 12:23 Uh nee geen remote op mijn pc
Inderdaad, Teamviewer lijkt me overkill als je bijv. de SD kaart kan inpakken en uploaden via bijv. Wetransfer.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Hernieuwd slaaponderzoek

25
Robin. ook jij kunt Teamviewer gratis installeren. Daarna kun je eventueel via PB een telefoonnummer doorgeven en in dan kun je het Uw ID nummer en WW telefonisch uitwisselen. De gesprekspartner vult deze gegevens in bij zijn Teamviewer en de verbinding is dan gelegd en via de telefoon kan e.e.a. besproken worden terwijl beide naar het pc/laptopscherm kijken. Zo kun je elkaar heel goed helpen uitleggen van wat je ziet.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Hernieuwd slaaponderzoek

26
PLP, dan geef je wel metéén je medische gegevens uit handen, terwijl je weer via mail moet gaan werken voor uitleg. Rechtstreeks onderling is veel sneller en handiger, althans dat vind ik persoonlijk.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Hernieuwd slaaponderzoek

28
RuudJ schreef: 10 dec 2019, 15:33 PLP, dan geef je wel metéén je medische gegevens uit handen, terwijl je weer via mail moet gaan werken voor uitleg. Rechtstreeks onderling is veel sneller en handiger, althans dat vind ik persoonlijk.
Je kan alsnog de telefoon pakken. Op de SD kaart staan geen NAW of locatiegegevens. Een pakketje CPAP records kan niet worden getraceerd tot 1 specifiek persoon. Via TeamViewer kan iemand het volledige bestandssysteem van de passieve PC doorpluizen. De deur staat open voor het blinderen van het scherm, het installeren van trojans, het stelen van sessie-cookies (bijv. Facebook en internetbankieren) het stelen van opgeslagen wachtwoorden en ga zo maar door.

Het is niet voor niets dat Teamviewer een favoriet is van Indiase helpdesk oplichters etc.

Voor mij spreekt dit vanzelf...
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Hernieuwd slaaponderzoek

29
RuudJ schreef: 10 dec 2019, 15:31 Robin. ook jij kunt Teamviewer gratis installeren. Daarna kun je eventueel via PB een telefoonnummer doorgeven en in dan kun je het Uw ID nummer en WW telefonisch uitwisselen. De gesprekspartner vult deze gegevens in bij zijn Teamviewer en de verbinding is dan gelegd en via de telefoon kan e.e.a. besproken worden terwijl beide naar het pc/laptopscherm kijken. Zo kun je elkaar heel goed helpen uitleggen van wat je ziet.
Ik weet niet aan wie ik die data dan geef ik ken de beste man niet , en heb eigenlijk ook niet de behoefte om alles te delen beste Ruud ;)
Diagnose AHI 44 Resmed S10 + Resmed quattro AIR fullface mask /verwarmde slang cpap setting vast 9.4 Ahi 2.5 gemiddeld