Bijna van slag

1
Hoe gaat het met jullie, mede forummers ?
Al een tijdje onrustig, maar de CSA gaat goed, boven verwachting. Voel me redelijk fris, ook door het weer, ha,ha. Buiten is het februari herfstweer.
Mijn hulp heeft het voor elkaar, om een radiator kraan, tegen het plafond gemonteerd in de douche, te laten verplaatsen.
Moest op een ladder gaan staan , om er bij te kunnen.
Binnenkort een bessenstruik uitgraven, die het bijna niet doet, en verplaatsen naar balkon.
Jaarlijkse Hartcontrole was ok, maar moet terugkomen, voor iets , wat op deze leeftijd vaker voorkomt.

We hebben goede hoop, dat er niets aan de hand is.
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Bijna van slag

3
Ja, doen we, ik ga verder met de modelbaan, heb nu (digitale) locomotieven met geluid en rook
Kan meerdere treinen op de baan hebben, waarvan aleen de juiste gaat rijden, als ik dat wil. En laten fluiten, kolenscheppen, slijpgeluiden in een bocht (boog in vaktermen). Soundloc wordt geleverd met meer dan 20 geluiden. :heart_eyes:
In Mei is er hier weer Dordt in Stoom, kan ik het in het echt bekijken.

De kat is nog niet jarig, die wordt in Mei 2 jaar.
Was een uitdaging om ze binnen te houden, toen ze klein was, het was toen 40 graden buiten. :sunglasses:

En nu eindelijk in een normaal circuit met de start van Drees, de AOW.
Hoef niet meer te solliciteren. :see_no_evil:
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.

Re: Bijna van slag

4
Lekker Piet, sollicitatie vrij te zijn. Dat nutteloze wekelijkse sollicitatieplicht tot je AOW leeftijd als je al op zo leeftijd bent dat niemand je meer wilt aannemen. Veel plezier hé!
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Bijna van slag

5
Ja, 8/9 jaar geleden waren er geen banen en even langs gaan bij een uitzendburo, bij het boodschappen doen in de stad was er niet meer bij. De deur was gewoon op slot en het arbeidsbureau had zijn kaarten bakken net opgeheven.
Maar we hebben het overleefd. O:-)
Resmed Airsense 10, neus/mond masker, technicus.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Live to Ride, ride to Forget.