profiel word niet opgeslagen

1
Heb nu oscar ook op mijn pc geinstalleer, profiel aangemaakt, bipap uitgelezen enz. Ik krijg wel een melding dat de bipap niet vollegdig ondersteunt word door oscar.

Maar als ik oscar afsluit en opnieuw open moet ik steeds weer opniew een profiel aanmaken.

heel vervelend. weet iemand hoe dat kan? (oscar1.1.0)

Re: profiel word niet opgeslagen

2
Dit is even wat ik zo snel kan bedenken, daar je weinig info geeft verder over je pc en je besturings systeem.

Als je OSCAR gestart hebt zie je boven in de OSCAR balk het woordje help staan. Klik daar eens op en scroll dan naar probleemoplossen en kies daar foutopsporingsvenster.
Je krijgt nu een extra venster te zien waar extra info in komt te staan.
Sluit oscar en start oscar opnieuw op, als het goed is, is dat venster er weer met info over oscar enzo.
Als je nu een profiel aanmaakt ZONDER de sd-card te gebruiken en dit profiel helemaal invult en als je daar mee klaar bent, zie je dan fouten staan of in geval van OSCAR "ERROR"
Dit foutopsporingsvenster blijft elke keer terug komen tot je weer erheen scrollt en het nogmaals aanklikt, dan is het weer weg.
Resmed Aircurve 10 VAuto + verwarmde slang + rm P10

Re: profiel word niet opgeslagen

3
Ik heb het al op kunnen lossen. Bij de eerste keer opstarten, vraagt Oscar of hij een map aan moet maken in documenten (en of die de gegevens van sleepyhead moest importeren) bij mij bleef die dat ook doen, iedere keer als ik Oscar opstartte. Ik heb gekeken, maar hij maakte ook geen map aan. Heb toen zelf een map aangemaakt op mijn harde schijf, en daarna werkte alles naar behoren