Update Resultaten Enquête over Gebruiksvriendelijkheid en onderhoud van de Cpap!

1
In overleg met Ton Op De Weegh hebben wij besloten om deze korte enquête over Gebruiksvriendelijkheid en onderhoud van het cpap toestel te plaatsen. Het invullen is geheel op vrijwillige basis.

Deze enquête is afkomstig van vier studenten uit Gent, België. De enquête invul termijn is gesloten, de resultaten van de enquête staat hieronder weergegeven.

Resultaten: Goedemiddag! We tonen er maar 75 wegens dat onze gekozen doelgroep patiënten zijn die het toestel nog niet langer dan 3 jaar gebruiken, wegens dat zij nog het meeste moeilijkheden ondervinden.


Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Enquête over Gebruiksvriendelijkheid en onderhoud van de Cpap!

2
De link die u heeft geplakt gaat (overvloedig) via Facebook.

Overigens begrijp ik de vraag "Wat vind je goed aan de huidige manier van info geven over het toestel?" totaal niet. Er wordt gesproken over "info geven" en "info krijgen" wat betekent dit concreet?

modedit RuudJ Aangepast en PLP bedankt!
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Enquête over Gebruiksvriendelijkheid en onderhoud van de Cpap!

4
PhaedraQ schreef: 30 okt 2020, 14:44 Met de vraag bedoelen we of u tevreden bent over de informatie die u werd gegeven over het toestel (door het ziekenhuis of de fabrikant van het toestel of...). Laat gerust iets weten als u nog vragen hebt!
Aha. Dat is op mij niet van toepassing omdat ik altijd mijn eigen apparatuur en toebehoren heb moeten kopen. Maar ik heb toch wel wat andere hopelijk zinnige opmerkingen kunnen plaatsen.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i