Apparaat wissel i.v.m. nieuwe zorgverzekeraar
Geplaatst: 23 jan 2021, 23:33
Sinds augustus 2020 gebruik ik voor het eerst een cpap en naar tevredenheid. Ik was verzekerd bij DSW en ben sinds januari overgestapt naar Univé en heb me dit keer uitgebreid aanvullend verzekerd. Nu ontving ik gisteren onderstaande mail die ik pas ‘s avonds las.
Afspraak apparaat wissel i.v.m. nieuwe zorgverzekeraar
Wij hebben u telefonisch proberen te bereiken voor het maken van een afspraak. Echter is dit tot op heden nog niet gelukt. Vooralsnog hebben wij de afspraak gepland op: Maandag 01 februari ‘21
Bent u verhinderd, dan willen wij u vriendelijk verzoeken dit aan ons door te geven via bovenstaande
contactgegevens.
U kunt één werkdag voor uw geplande bezoek tussen 16.00 en 17.00 uur bellen voor een tijdsindicatie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vitalaire
Nu klinkt het alsof ze (meer dan eens) hebben geprobeerd mij te bellen maar daar ben ik mij niet van bewust. Ik heb in elk geval geen voicemailbericht ontvangen en ook geen gemiste oproepen van Vitalaire gezien maar dat terzijde.
Ik vraag me nu natuurlijk af:
- Waarom moet het apparaat gewisseld worden?
- Wat komt ervoor in de plaats?
Deze vragen heb ik in mijn reactie gesteld maar daar zal ik voor maandag geen antwoord op krijgen.
En intussen zijn ook nog de volgende vragen gerezen:
- Betekent dit dat ik ook een ander masker moet gaan gebruiken?
- Betekent dit mogelijk dat ik mijn huidige verwarmde slang niet meer kan gebruiken c.q. een nieuwe zou moeten aanschaffen?
- Wat te doen als ik het niet eens ben met de vervanging?
Ik hoop dat het allemaal meevalt want ik begon me net wat beter te voelen en toen kreeg ik bovenop astma, covid en longontsteking en heb eind oktober, begin november 10 dagen in het ziekenhuis gelegen. Herstel gaat traag maar gestaag. Net nu ik weer stukjes aan het wandelen ben en korte stukjes aan het fietsen ben en weer wat meer energie begin te krijgen, zit ik natuurlijk niet te wachten op een verandering waar ik erg aan moet wennen en juist nu heb ik mijn slaap hard nodig.
Heeft iemand dezelfde ervaring en/of antwoorden op (een deel van) bovenstaande vragen?
Alvast hartelijk dank voor de moeite!
Afspraak apparaat wissel i.v.m. nieuwe zorgverzekeraar
Wij hebben u telefonisch proberen te bereiken voor het maken van een afspraak. Echter is dit tot op heden nog niet gelukt. Vooralsnog hebben wij de afspraak gepland op: Maandag 01 februari ‘21
Bent u verhinderd, dan willen wij u vriendelijk verzoeken dit aan ons door te geven via bovenstaande
contactgegevens.
U kunt één werkdag voor uw geplande bezoek tussen 16.00 en 17.00 uur bellen voor een tijdsindicatie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Vitalaire
Nu klinkt het alsof ze (meer dan eens) hebben geprobeerd mij te bellen maar daar ben ik mij niet van bewust. Ik heb in elk geval geen voicemailbericht ontvangen en ook geen gemiste oproepen van Vitalaire gezien maar dat terzijde.
Ik vraag me nu natuurlijk af:
- Waarom moet het apparaat gewisseld worden?
- Wat komt ervoor in de plaats?
Deze vragen heb ik in mijn reactie gesteld maar daar zal ik voor maandag geen antwoord op krijgen.
En intussen zijn ook nog de volgende vragen gerezen:
- Betekent dit dat ik ook een ander masker moet gaan gebruiken?
- Betekent dit mogelijk dat ik mijn huidige verwarmde slang niet meer kan gebruiken c.q. een nieuwe zou moeten aanschaffen?
- Wat te doen als ik het niet eens ben met de vervanging?
Ik hoop dat het allemaal meevalt want ik begon me net wat beter te voelen en toen kreeg ik bovenop astma, covid en longontsteking en heb eind oktober, begin november 10 dagen in het ziekenhuis gelegen. Herstel gaat traag maar gestaag. Net nu ik weer stukjes aan het wandelen ben en korte stukjes aan het fietsen ben en weer wat meer energie begin te krijgen, zit ik natuurlijk niet te wachten op een verandering waar ik erg aan moet wennen en juist nu heb ik mijn slaap hard nodig.
Heeft iemand dezelfde ervaring en/of antwoorden op (een deel van) bovenstaande vragen?
Alvast hartelijk dank voor de moeite!