Test zelf uitlezen Devilbiss met OSCAR

1
Wie wil meewerken aan het ontwikkelen van de Devilbiss loader van OSCAR door een betaversie te vergelijken met de Devilbiss software?
Stuur mij zo spoedig mogelijk een e-mail!
Enige opmerkingen van de ontwikkelaar
* Het apparaat rapporteert snurken en debietbeperking als voorvallen met een "ernstgraad" van 1 tot 3. DeVilbiss definieert de "ernstgraad" als Mild, Matig en Ernstig. Alleen ernstige voorvallen worden als vlaggetjes weergegeven in de voorvallengrafiek (dit is dezelfde logica die door hun SmartLink-programma wordt gebruikt). Afzonderlijke snurk- en debietbeperkingsgrafieken tonen alle geretourneerde waarden.
* Alleen de drukinstellingen worden getoond omdat de CPAP-machine alleen de huidige instellingen toont, dus we hebben geen enkele manier om instellingen in het verleden te kennen (behalve de druk). Ik heb wel een plan om veranderingen in instellingen bij te houden, maar dat werk is uitgesteld.
* De meeste van de interessante databestanden zijn geïmplementeerd als rollende buffers en oude gegevens gaan verloren. Ik heb plannen om dat te compenseren, maar dat werk is voorlopig uitgesteld.
* Nogmaals, door de rolling buffers zijn sommige gegevens, druk bijvoorbeeld, in hogere resolutie voor de laatste 100 uur maar in lagere resolutie voor de laatste 18 maanden. Er is slechts 100 uur aan stroomgegevens beschikbaar. Zonder meerdere opnames van de SD-kaart van dezelfde machine heb ik niet kunnen testen of OSCAR de geschiedenis van eerdere invoer bijhoudt.
* Het stippellijnkarakter van de drukgrafiek is een of ander grafisch schilderprobleem; de hiaten zijn niet aanwezig in de gegevens noch wanneer wordt ingezoomd.
Arie Klerk is een medewerker van het Kenniscentrum van de ApneuVereniging en lid van het ontwikkelteam van OSCAR