Backup/export van instellingen maken?

1
Ik ben van plan om een dezer dagen alle software op mijn desktop opnieuw te installeren en zoek nu een manier om alle gemaakte instellingen in Oscar te kopiëren. Is daar een mogelijkheid toe? Of is het een kwestie van de hele map kopiëren en later weer terugplaatsen? Heeft iemand daar al ervaring mee?

Re: Backup/export van instellingen maken?

2
OSCAR bewaart zijn gebruikersspecifieke data onder de "Application Data" map voor elke individuele ingelogde gebruiker. Wat de precieze locatie is van de "Application Data" map hangt af van de Windows versie die u gebruikt.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Backup/export van instellingen maken?

3
Ruud, In OSCAR ga naar Help --> Over Oscar --> Rechterkant "Toon Gegevensmap" --> Profiles --> Folder kopieëren met jouw accountnaam.

Opnieuw Oscar installeren en de map met jouw accountnaam weer terugplaatsen in Profiles. Klaar.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Backup/export van instellingen maken?

4
Aha, ik heb zitten bladeren en wat kunnen terugvinden. Niet in de username/appdata (Windows) maar in de map die gedefineerd is zoals te zien is in Oscar bij het kiezen van de optie help/probleemoplossen/systeem-informatie.
Naamloos.png Naamloos.png 1246 keer bekeken 7.76 KiB
En daar staan inderdaad data-bestanden in.
bestanden.png bestanden.png 1246 keer bekeken 2.54 KiB
Ik ga zodadelijk aan de slag, zal Oscar opnieuw installeren en dan laten verwijzen naar die map.
Wordt vervolgd.

edit: haha, ruudj was teglijkertijd aan het typen tijdens het plaatsen van mijn bericht