Software uitlezen NightBalance

1
Kan iemand mij helpen aan de software van NightBalance ('oude' versie)? Ik wil graag mijn SPT zelf uitlezen maar heb de software er niet bijgekregen. Philips kan me deze ook niet geven en verwijst me naar de zorgverzekeraar. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Re: Software uitlezen NightBalance

4
Nee, de SPT kan niet worden uitgelezen met Oscar. Ik denk dat RuudM bedoeld dat in het artikel staat, dat er nog een andere mogelijkheid bestaat die je kunt gebruiken voor een slaap positie registratie.

De oude Nightbalance had inderdaad software om deze uit te lezen. De oude Nightbalance heeft nog wel mogelijkheden door licht knipperen in verschillende kleuren hoevaak je op je rug hebt gelegen.

Ik weet niet hoe je aan de oude software voor de Nightbalance kunt komen.

Zou dit misschien kunnen werken? Alhoewel ik denk dat dit alleen de handleiding zou kunnen zijn. Je hoeft niets te downloaden alleen de pagina's nummers invoeren.
Helaas bestaat de website van Nightbalance waar je de software kon downloaden niet meer. Deze wordt nu automatisch verbonden met de website van de Lunuo van Philips.

https://docplayer.nl/2053493-Spt-connect-quick-manual-windows-installatie-nightbalance-spt-connect.html

De nieuwe versie heeft volgens mij alleen het display.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar