Re: Resmed Airfit F30 Full Face Masker

3
Ik wil wel reageren hierop.
Allereerst het uitproberen van een masker is volgens mij een gevalletje UEKAZ (uw ervaring kan anders zijn)
Ik heb dit masker nog maar kort, en toen de medewerker hem aangemeten had, zat hij in mijn beleving prima, hij is zacht, de bandjes zijn op 3 plaatsen verstelbaar en makkelijk schoon te maken.
Ik heb maat M.
Bij de neus heb ik hem lekvrij, echter onder bij mijn kin lekt hij vrij snel, ik heb hem een paar keer snacht wat aangetrokken.
Hij heeft m.i. Snel last van glijden bij zweten.
De luchtdoorvoor van het masker is prettig, geen neus en geen mond belemmering (bij mij dan)
Het schijnt volgens anderen dat de F30i van resmed beter zit en lekvaster.
Alleen hier in Nederland word hij nog niet verstrekt.
Succes met je zoektocht.

Re: Resmed Airfit F30 Full Face Masker

4
RuudM schreef: 17 jun 2021, 09:24 Linksboven het forum is een zoekvak. Bij het intikken van bijvoorbeeld "resmed f30" komt daar het volgende resultaat:
search.php?keywords=%22resmed+f30%22
Een van de onderwerpen heet "Wat zijn jullie ervaringen met ResMed F30".

Ook is er een ander forum apneaboard.com, daar staan veel reviews. http://www.apneaboard.com/forums/Forum- ... iew-Forums
Dank, RuudM.

Ik had de zoekopdracht al gedaan en gevonden waarnaar u me verwijst.
Vanwege UEKAZ (Henk22) was ik op zoek naar een tendens uit meerdere ervaringen.
Intussen vond ik er al op Amazon: https://www.amazon.com/Airfit-F30-Repla ... B07P5HK7YG
en ook op youtube. Met name deze twee beveel ik hier aan: (F30) en (F30i)

Apneuboard.com was ook zeer informatief, waarvoor dank.

Re: Resmed Airfit F30 Full Face Masker

6
Al bij al kom ik tot de conclusie dat ik de Resmed F30 niet ga aanschaffen.
Producten kunnen immers (bij Vivisol) niet geruild worden.

N.a.v. de Youtube review van Melbourne Nick (zie mijn comment van hierboven) wil ik wel de F30i proberen, maar dan via het ziekenhuis, zodat ik de juist maat kan zoeken. Vooralsnog is het wachten tot dit product ook in NL verkrijgbaar is.