Uitlezen Philips Dreamwear door Oscar

1
Sinds kort gebruik ik de Philips Dreamwear. Oscar kan het SD-kaartje wel uitlezen maar ik krijg steeds de volgende mededeling:
"Uw Philips Respironics DremStation BiPAP autoSV (900x150) heeft gegevens gegenereerd die OSCAR nog nooit eerder heeft gezien.
De geïmporteerde gegevens zijn mogelijk niet helemaal nauwkeurig, dus de ontwikkelaars willen graag een .zip-kopie van de SD-kaart van deze
machine en bijpassende Encore .pdf-rapporten om te controleren of OSCAR de gegevens correct verwerkt."

Ik wil hier best aan meewerken maar heb a) geen idee waar ik deze gegevens dan naar toe zou moeten sturen en b) weet niet op welke wijze ik dit dan zou moeten doen. Wie kan mij helpen/adviseren?

Met dank.

Re: Uitlezen Philips Dreamwear door Oscar

3
Hoi Brink10,

In Oscar in het menu HELP en dan Probleemoplossen kun je de sd kaart zippen en ook je Oscargegevens zoals je ziet.
PLP heeft jouw de link doorgegeven waar je de Philips Encore Pro versie kunt downloaden.

Weet dat dit een zwaar programma is qua server gebied en nog belangrijker is het wachtwoord. Ben je het kwijt, dan moet je dit opnieuw aanvragen per mail met een bepaalde code. Dus noteer het wachtwoord goed. Heb je toch problemen dan kan ik later alsnog uitleg geven hoe te handelen.

Ik heb bij ApneaBoard een vraag uitgezet waar de informatie die je verzamelt hebt naar toe moet en waarschijnlijk zul je de bestanden moeten versturen via de site TransferXL of Wetransfer. Maar ik wacht dus nog op antwoord en zodra ik die heb, dan zal ik je dit laten weten.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar