overgang van CPAP naar APAP

1
Hallo allen,

ik heb even een vraagje. Vorige week vrijdag heb ik de overstap gemaakt met de Dreamstation van CPAP (vaste druk van 8.5) naar APAP (min. 6 max 10). Ik gebruik de Resmed F30i masker.
Dit omdat ik m'n aantal hypopeu's naar beneden wilde halen.
Hoewel de arts (waar ik afgelopen donderdag een gesprek mee had) nogal in de veronderstelling was dat met mn AHI van gemiddeld 1 a 2 (week) zeer netjes was, had ik wel hypopeu's varierend tussen de 22 en 8 per dag.
Ik zag in Oskar ook dat ik met de vaste druk meer snurkte. Ook werd ik midden in de nacht (meestal rond 4 uur) wakker voor een sanitaire stop of dat ik echt uit m'n slaap was.

De arts had geen bezwaar voor APAP te proberen, 16 dec heb ik weer een belafspraak met de OSAS verpleegkundige.
de statestieken over de afgelopen tijd (vrijdag 5 nov tot nu)
Deze dagen varieert de AHI tussen de 2.5 en 2.6
obstuctieve apneus: 1x 5, paar keer 1 en 1x 0
Hypopneu's bengelen tussen de 22 en 10
geen centrale apneus.

nu zie ik in Oskar dat ik veel minder snurk (winst :D), Flow limitation zit op 0.31 afgelopen week (dit vanuit oskar)
Ook zie ik dat de 90% druk waarde (volgens dreammapper) tussen de 7 en 8.5 varieert en gemiddelde cpapdruk tussen de 6.4 en 6.6 hangt.

Mijn vraag is nu, hoe krijg ik die hypopneu's naar benee? Is daar qua druk nog wat aan te doen? (minimale druk omhoog?)

Thanks!