Medidis
Geplaatst: 03 dec 2021, 10:32
Hallo allemaal,
Ik ben zwaar ontevreden over Medidis.
Vroeger kwam er van Tefa elk jaar een monteur langs om het apparaat te testen, maar van Medidis hoor ik niets.
Ze hebben op geen enkel moment de moeite genomen om mij in te lichten dat ik een mogelijk kankerverwekkende cpap gebruik.
Wanneer ik vraag om nieuwe filters en een nieuw masker, dan moet ik eerst wachten totdat er een vol jaar voorbij is.
Nu mocht ik eindelijk een maand geleden een nieuw P10 masker aanvragen. Vandaag bel ik waar de levering blijft en krijg ik te horen: Niet op voorraad en we weten ook niet wanneer wel. Ik mag wel kiezen voor een Opus masker. Maar volgens mij is dat hetzelfde masker wat mij 8 jaar geleden geprobeerd is aan te smeren met van die harde neusdoppen.
Vraag: Ik kan per 1 januari overstappen naar een nieuwe zorgverzekering. Is er bekend welke zorgverzekering niet met Medidis samenwerkt? En krijg ik bij een nieuwe zorgverzekering ook een nieuwe (gezonde) cpap?
Gr, Martijn
Ik ben zwaar ontevreden over Medidis.
Vroeger kwam er van Tefa elk jaar een monteur langs om het apparaat te testen, maar van Medidis hoor ik niets.
Ze hebben op geen enkel moment de moeite genomen om mij in te lichten dat ik een mogelijk kankerverwekkende cpap gebruik.
Wanneer ik vraag om nieuwe filters en een nieuw masker, dan moet ik eerst wachten totdat er een vol jaar voorbij is.
Nu mocht ik eindelijk een maand geleden een nieuw P10 masker aanvragen. Vandaag bel ik waar de levering blijft en krijg ik te horen: Niet op voorraad en we weten ook niet wanneer wel. Ik mag wel kiezen voor een Opus masker. Maar volgens mij is dat hetzelfde masker wat mij 8 jaar geleden geprobeerd is aan te smeren met van die harde neusdoppen.
Vraag: Ik kan per 1 januari overstappen naar een nieuwe zorgverzekering. Is er bekend welke zorgverzekering niet met Medidis samenwerkt? En krijg ik bij een nieuwe zorgverzekering ook een nieuwe (gezonde) cpap?
Gr, Martijn