Verwarmde slang

1
Tringgg. Goedemorgen, met de telefoniste van uw pap leverancier!

Ja, goedemorgen, u spreekt met kslaapslecht uit klaarwakker, ik heb een probleempje met de cpap welke ik van u in bruikleen heb.

Ok, waar kan ik u mee helpen?

Nou, sinds ik met de cpap slaap ben ik steeds verkouden, ik krijg na een korte tijd een ijskoude neus en mijn keel gaat zeer doen, ik kan maar korte tijd met masker op slapen.

Gebruikt u de bevochtiger?

Ja maar als ik die te hoog zet krijg ik water in de slang en later ook in de neusdop.

Ja meneer ik begrijp het, u heeft de verwarmde slang nodig, voor 32 euro kunt u die bij ons aanschaffen.

Ja maar hoort die er dan niet standaard bij? Dit is zo echt niet te doen.

Nee, het is helaas jammer voor u maar de verwarmde slang word beschouwd als een luxe, standaard leveren wij de onverwarmde slang mee en dat zou in principe moeten voldoen.

Maar zo kan ik hem niet gebruiken, ik ben hartstikke verkouden.

Het is maar 32 euro meneer, dat is toch niet onoverkomelijk?

Weet u, mijn inkomen is momenteel zeer laag en misschien binnenkort nog wel lager, en weet u wel hoe duur alles word. Het spijt me maar die slang kan ik echt niet betalen momenteel. Komt u dan het apparaat maar weer ophalen. Geeft u dan bericht aan mijn behandelaar in het ziekenhuis dat ik er mee stop? of moet ik zelf bellen.

Ho even meneer, u mag niet zomaar met de therapie stoppen, dat kan desastreuze gevolgen hebben. Blijft u even aan de lijn, ik zal even overleg plegen.

Ja hallo meneer? Bij wijze van uitzondering mag ik u een verwarmde slang toesturen. Sterkte met uw therapie, had u verder nog vragen?

Nee hoor, bedankt, het zal straks vast wel beter gaan met zo'n verwarmde slang. ;)

Re: Verwarmde slang

3
Nu heb je wel een precedent geschapen.
Jeeee!
Binnenkort alle verwarmde slangen gratis.😃
"Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen." (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/

Re: Verwarmde slang

4
Ik zou hebben gedreigd om over te stappen naar Westfalen, maar dit werkt ook :P
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i