Toch klachten maar kennelijk geen apneu

1
Patrick schreef: Ik vraag dit omdat ikzelf eigenlijk dezelfde klachten ervaar en ik het thuisonderzoek heb gehad, daar kwam geen apneu uit.
Was dat een PG of een PSG? Je kan ook UARS hebben (hoe oud ben je?) en dan kan je zelfs met een PSG heel moeilijk aan een diagnose komen. Ik heb zelf pas na 3,5 jaar diagnose gehad bij Kempenhaeghe (PSG+Pes, met een extra sonde door de neus tot in de slokdarm)
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Hoi!

2
Ik ben 47 jaar, maar ben bang dat ik gezien mijn klachten hier al veel langer mee loop.

Volgens mij hebben ze een PG gedaan en geen PSG gedaan ( onderzoek was gewoon thuis met wat saturatie middels mijn vinger, zuurstof in mijn neus en twee meetpunten via een band op mijn buik en borst., moest dit alles de volgende morgen vroeg weer terug brengen)

Uars zegt mij niet zoveel wat is dit ? En wat zijn hiervan de klachten. En wat waren jouw klachten.

Dank je voor je respons

Gr

Re: Hoi!

3
UARS: zie naslag of maak gebruik van de zoekfunctie rechtsboven op het forum. Bij eventuele extra vragen graag een nieuw topic aanmaken omdat dit topic van iemand anders is.

Re: Hoi!

4
Patrick schreef: 29 jan 2022, 10:01 Uars zegt mij niet zoveel wat is dit ? En wat zijn hiervan de klachten. En wat waren jouw klachten.
Vooral dezelfde klachten. Vermoeidheid, insomnie, cognitieve achteruitgang, gespannenheid. lotgenoot Dr. Joseph Borelli had het goed te pakken En UARS mensen lijken vaak ook lage bloeddruk te hebben, snel duizelig te worden bij opstaan. De exacte reden voor dit verschil is niet bekend.

@RuudM Je mag 'm afsplitsen :)
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i