Ervaringen met Resmed for her

1
Hoi, ik zou graag overgaan op de resmed for her ivm de hypopneus.

Welke leverancier heeft deze ‘for her’ versie? Mediq levert deze niet helaas en merkt iemand verbetering van de waardes met resmed for her in vergelijking met de zwarte?
1 leverancier vertelde me dat alleen de kleur anders is en beide resmeds (zwarte en witte) exact zelfde werking hebben. Klopt dat wel? Ik lees hier wat anders.

Ik hoor graag ervaringen van de dames die deze versie gebruiken (hier nog een hsp-er).
CPAP sinds 24 maart 2021, Resmed autoset 10 met verwarmde slang en full face masker.
Mooie dromen lachen mij toe, eindelijk klaar met de hele nacht woelen (gelukzalige grijns).

Re: Ervaringen met Resmed for her

2
Als u in het klinisch menu kijkt van uw apparaat en u vindt in de modus instelling de optie "AutoSet for Her" dan hoeft u niet een extra apparaat te kopen.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Ervaringen met Resmed for her

3
PLP, ikke maakt gebruik van een Dreamstation volgens het onderschrift.

De Resmed AirSense 10 for Him en voor Her zijn weldegelijk twee verschillende apparaten in Nederland. Behalve de kleur is ook het gebruikte Algoritme van de For Her versie anders. Resmed beweerd dat eenzelfde resultaat met de For Her kan worden bereikt als met de For Him versie (alleen in AUTO Stand) maar dan met een lagere drukinstelling.

Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar