Levering Philips verwarmde slang

1
Nou lekker hoor omruil actie ds1 naar ds 2 gedoe dat de verwarmde slang die ik heb dus niet hierop werkt.
Denk dan bestel ik bij Philps een nieuwe net email ontvangen NIET leverbaar wat een schande .
Mag hem dus nu noodgedwongen bij een ander bestellen voor een duurdere prijs excl. verzendkosten.
Ze kunnen nu echt wel de boom in bij Philips eerste eeuwig wachten op de omruiling en nu werkt mijn slang er niet op en nieuwe is niet te leveren door hun ONVOORSTELBAAR.

Gr Peter

Re: Levering Philips verwarmde slang

2
Mits de slang niet defect is werken alle slangen van alle jaargangen op de PRS1, DS1 en DS2, en mits de DS2 niet een uitgeklede variant betreft.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Levering Philips verwarmde slang

4
Zoals PLP al aangaf is deze ook van Philips, maar van de System One, de voorloper van de Dreamstation. Op zich een verouderd apparaat, maar wel één die zijn werk goed deed en vaak nog steeds doet.

Philips System One met verwarmde slang en bevochtiger. Philips System One met verwarmde slang en bevochtiger.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar