Löwenstein Prisma Smart Max

1
Beste mensen,

Ik gebruik(te) sinds 6 jaar een Resmed Airsense 10 Autoset. Dit naar volle tevredenheid. Helaas, het apparaat maakte sinds een maand heel erg veel lawaai als ik in/uitademde. Hierdoor kon ik niet meer slapen. Dus contact opgenomen met mijn leverancier (Total Care Groep). Afspraak gemaakt voor het inleveren van mijn Resmed. Echter, de leverancier heeft geen Resmeds meer op voorraad dus kreeg ik een Löwensteinapparaat mee. Wat een rotding!
De instellingen zijn al zeer onoverzichtelijk, ik kan geen resultaten de volgende ochtend aflezen. Dat zou dan weer via een app die niet in Nederland te krijgen is of online.
Verder werkt de auto start/stopfunctie niet. Hij start wel als ik het masker opzet maar stopt zeker niet als ik het afdoe, dus moet ik dat alsnog met de hand doen.
Het apparaat zelf is zeer log en het waterreservoir is zwaar en lastig te openen.

Ik wil gewoon weer een Resmed. Total Caregroep gaat kijken wat zij kunnen doen. Ik heb online gelezen dat er in overige delen van de wereld al een nieuwe Resmed Airsense is. de 11. Geen idee wanneer deze leverbaar is in Nederland, ik heb al contact opgenomen met Resmed Nederland maar nog geen antwoord gekregen.
Al met al geen fijne ontwikkeling. Ik blijf nu maar even slapen met de Löwenstein maar heb toch maar weer bevestigd gekregen dat de Resmed prima is.

Afwachten dus..
Groet
Hountsje

Re: Löwenstein Prisma Smart Max

3
Dank je wel maar dat is een app voor Android!


Terwijl ik dit schreef ging de deurbel. Een pakket van Total Care. Een nieuwe Resmed Airsense 10 ontvangen! De man van de Total Care Groep heeft zijn uiterste best gedaan mij alsnog een nieuw apparaat te leveren. Wat een fantastische service! Ik ben helemaal content. De Löwenstein gaat na 1 nacht retour... dat was dus niets voor mij.

Groet
Hountsje