Voorwerp bij laatste magazine

1
Hallo,

Even een vraag.

Er zit bij de laatste Apneu magazine een voorwerp wat ik niet kan thuisbrengen, en ik in het magazine er niets over kan vinden.
Her lijkt op een flesopener, maar kan ook wat anders zijn.
Misschien een stomme vraag, maar wat is het?

M.v.g. Nico
DeVilbiss Blue Auto Plus DV64E-G
Luchtbevochtiger
Resmed Mirage FX Nasal Mask
Lid Apneuvereniging sinds Januari 2013

En nu nog ademhalen

Re: Voorwerp bij laatste magazine

4
Het is een multifunctioneel sleutelhanger bestemd voor diegene die door corona niets durven aan te raken.

Je kunt het gebruiken als toets bediening (met het zwarte plastic dopje) Denk hierbij aan drankautomaten, snoepautomaten, touch screens enz.
Je kunt er een fles mee openen (dop verwijderen) Bierfles.
Je kunt er een deurklink mee omlaag trekken en zo de deur openen zonder de klink aan te raken.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Voorwerp bij laatste magazine

5
Henk22 schreef: 06 apr 2022, 15:16 T'is een flesopener. 😜
Volgende vraag: waarom krijgen we een flesopener bij het blad? Ik gebruik zo'n ding nooit en wie hem wel nodig heeft heeft er al lang één in huis. hij lag dus dezelfde dag al in de vuilnisbak. Ik heb er ook geen behoefte aan om gebruiksvoorwerpen in huis te hebben met "Apneuvereniging" erop. Kan iedereen zien dat je patiënt bent.
Ik heb dit forum verlaten.

Re: Voorwerp bij laatste magazine

6
Bedankt Ruud voor je heldere uitleg, en is inderdaad erg makkelijk zoals jij het omschrijft.

En Peter, ieder voor zich, maar ik schaam mij er niet voor dat ik apneu heb, iedereen die ik ken heb ik het verteld, en dan nog wat is daar zo erg aan.
De cpap heeft mij in ieder geval goed geholpen en doet het steeds beter.
DeVilbiss Blue Auto Plus DV64E-G
Luchtbevochtiger
Resmed Mirage FX Nasal Mask
Lid Apneuvereniging sinds Januari 2013

En nu nog ademhalen

Re: Voorwerp bij laatste magazine

7
Ik dacht al dat het een flesopener was, even mee gespeeld en het zwarte dopje is al zoek.
Wat ik met zo'n ding moet??? Geen idee, ik heb nooit dingen met een kroonkurk en openers heb ik hier al ergens liggen.
Onderweg, in restaurants worden de flesjes toch al van hun kroonkurk ontdaan.
Als het toch eens mag voorkomen is een zakmes ook goed.
Als ik weer naar de zaak mag (corona) zal ik zien of daar iemand het ding wil hebben.
Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten