Voorstellen

1
Mijn naam is Ger, ik heb me zojuist aangemeld op dit forum.
Ik gebruik nu 2,5 jaar de Resmed Airsense 10 en ben van ca. 38 stops teruggegaan naar ca. 0,3 stops.
Een tevredenstellend resultaat wat de cijfertjes betreft. De klachten zijn duidelijk verminderd, maar nog niet weg.
Ik heb me in eerste instantie op dit forum aangemeld omdat ik Oscar wil gaan gebruiken en hier een mooie handleiding heb gevonden.
Verder zijn hier vast mensen die me kunnen helpen als ik onverhoopt vastloop. De tijd zal het leren.
Groet, Ger.

Re: Voorstellen

2
succes Ger en welkom op het forum!
Dat is al een hele mooie verbetering qua meetbaarheid in getallen!
Ik ga denk ik ook binnenkort Oscar gebruiken (hik er een beetje tegenaan;-) dus lees mee met wat je gaat posten..
hartelijke groet!
Saskia

Re: Voorstellen

3
Dag Ger,

Welkom!

Nogmaals een bewijs dat een lage AHI niet altijd kwaliteit van slaap betekent.

Natuurlijk is het een mooie score, maar dat laatste stukje he.

Inmiddels weet ik er alles van. Mss kan je je vast inlezen op dit forum op FL (flow limitation)

Misschien heeft @persluchtpiraat hierover al een heuse Wikipedia pagina aangemaakt (wat best een goed idee is)

Ik ben benieuwd naar de eerste grafieken vanuit Oscar.
machine: ResMed AirCurve 10 VAuto | masker: ResMed Airfit N20 icm AirTouch N20 mt S |
update jan 2022 ResMed AirCurve 10 ASV

Re: Voorstellen

4
Ger, de handleiding is nog niet af, maar je kunt ook in Amerika de Engelstalige handleiding, die nu in het Nederlands is vertaald ook mooi raadplegen. Veel uitleg over dus terug te vinden in de Uitgebreide handleiding over Oscar onder Algemeen.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar