Vitalair + Medidis = Air Liquide

1
Hoera een fusie?
Nou nee, niet echt.
Sinds die twee (naar onze, echtgenote en ik, ervaring) uitstekende behandelaars samen gegaan zijn is het niet veel soeps meer.
Gelukkig heb ik een uitstekende band met mijn consulent, want van "het kantoor" hoef je (ook naar onze ervaring) niets te verwachten.
Mijn echtgenote ontvangt 0,0 reactie op haar vragen over het vervangen van de dreamstation en ik krijg net zoveel respons op diverse pogingen (mail en telefoon) om te overleggen over instellingen op mijn CPAP.

Volgens mijn consulent is de club te groot geworden.
Er zitten uitzendkrachten van zo jong als 18 - 20 jaar aan de telefoon.
Zolang je belt over een nieuw masker of de vervanging van een slang o.i.d. is er niets aan de hand.
Met behulp van de flow-chart op hun computerscherm wordt het wel opgestuurd.
Maar moeilijker moet het niet worden.

Gelukkig regelen ze wel heel snel voor je dat er een consulent bij je langskomt als je daar om vraagt.
En als je daar nu even een goede klik mee weet te krijgen kun je vanaf dat moment die man of vrouw rechtstreeks benaderen.
En dat werkt flitsend, moet ik zeggen.

Het is maar een tip.
"[color=#005C84]Er bestaan geen eindes. Er zijn alleen nieuwe beginnen.[/color]" (Menno M.)

Mijn colums verzameld op een blog: https://zeemanaanwal.blogspot.com/