Prisma app toont soms geen diepe slaap tijd

1
Goedemorgen,
Ik ben nieuw op dit forum en onder de indruk van de goede informatie die de leden elkaar geven.
Onlangs heb ik een cpap van lowenstein gekregen. Ik heb de prisma app gedownload.
In het overzicht van de laatste nacht staat ook het aantal minuten diepe slaap.
Soms staat daar echter de tekst “onvoldoende gegevens”. Het valt mij op dat deze melding steeds komt als ik er snachts even uit ben gegaan voor toiletbezoek.
Zou door het uit- en weer aanzetten van de cpap de diepe slaapmeting worden verstoord?

Mvg
Bou

Re: Prisma app toont soms geen diepe slaap tijd

2
Een CPAP is niet in staat om parameters van de slaapkwaliteit te meten, uitgedrukt in polysomnografische terminologie (diepe slaap = Non REM stadium 3 ofwel N3)

Wat u beschrijft klinkt als een 'speelgoedfunctie', waarschijnlijk aan het apparaat toegevoegd voor marketingdoeleinden.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Prisma app toont soms geen diepe slaap tijd

4
persluchtpiraat schreef: 06 sep 2022, 10:00 Een CPAP is niet in staat om parameters van de slaapkwaliteit te meten, uitgedrukt in polysomnografische terminologie (diepe slaap = Non REM stadium 3 ofwel N3)

Wat u beschrijft klinkt als een 'speelgoedfunctie', waarschijnlijk aan het apparaat toegevoegd voor marketingdoeleinden.
Hoi, om mijn slaapprestatie te meten en in te zien gebruik ik de app Sleep Cycle....de app die bij de Lowenstein hoort krijg ik nog niet aan de gang....
Zijn er nog andere gebruikers van de app Sleep Cycle hier (deze geeft genurk, hoesten e.d. aan en ook diepe slaap maar geen ademstops....)
Lowenstein Prisma gebruiker. Neusmasker. Sinds 4 maanden. Succesvol.