De invloed van maskerlekkage of mondlekkage op de AHI

1
Ik ben zo'n 3 weken aan de cpap en net als de meeste van jullie ben ik met wisselend succes aan het puzzelen met de verschillende maskers. In eerste instantie met het Eson 2 neusmasker. Alleen adem ik s'nachts vaak door de mond dus ben ik over op een full face masker, maar die zit me ook niet lekker. Nou ben ik het neusmasker toch weer aan het proberen in combinatie met een kinband. Mijn echtgenote merkte vanmorgen op dat ik wel weer af en toe door de mond blies maar had vannacht nouwelijks een droge mond. Mijn AHI was 1.0 🥳 terwijl het de afgelopen weken gemiddeld rond de 5 was. Wel had ik een lekkage van 25 ltr met een gemiddelde druk van 7. Mijn Resmed 10 staat op een druk van tussen de 6 en 10. Nou moet ik het Oscar programma nog onder de knie krijgen maar daar zag ik ook niks byzonders op.

Mijn vraag is of deze geregistreerde lekkage ook de lekkage door de mond is, en of dat de AHI beinvloed heeft. En misschien kan er iemand mijn Oscar gegevens bekijken of daar iets uit te halen is.