Reset tijdstip

1
Hallo,

Ik heb een AirSense 11 en kan zo 1,2,3 tenzij ik er in de handleiding overheen heb gelezen niet vinden of wat ik wil ook daadwerkelijk kan. Het forum kan ik helaas ook niet binnen zoeken, want "12" is verboden als zoekterm. (Te kort.) Op Google kom ik ook niet veel verder, daar krijg ik enkel resultaten over de tijdzone veranderen.

Mijn probleem is: mijn CPAP reset de dag om 12:00. Ik heb echter heel vaak nacht-ochtend slaapritmes, waarbij ik dus pas na 12:00 wakker wordt. Dit zorgt ervoor dat het overzicht na een nacht slapen nergens op slaat omdat die bijvoorbeeld maar over 15 tot 60 minuten na 12:00 gaat. Ook in OSCAR is dit vervelend, omdat de statistieken dan skewed zijn. (Bijvoorbeeld dat ik maar 83% therapietrouw ben terwijl ik hem dagelijks minstens 4 uur op heb en gemiddeld bijna 7 uur.)

Mijn vraag is: is dit tijdstip ergens aan te passen? Ik wil eigenlijk dat ie gewoon om 00:00 reset. Het is extreem zeldzaam dat ik voor 00:00 in bed lig, dus dan kan ie mooi van 00:00 tot 23:59:59 rekenen i.p.v. op een compleet arbitrair moment als 12 uur 's middags.

Re: Reset tijdstip

3
Nee, dit is niet mogelijk bij Resmed en in Oscar ook niet.

Je krijgt dus een AHI die opgebouwd wordt door een middag slaap vanaf 12uur tot het moment van stoppen en dan weer de nacht met de volgende ochtend.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Reset tijdstip

4
Hartelijk dank voor jullie reacties. Dat is erg jammer en vervelend, maar eens melding over maken bij ResMed. (Zal vast niet de eerste noch laatste zijn die dat gedaan heeft, en tot dusver dus straal genegeerd is, maar niet gemeld = sowieso geen verandering.)

Ik ga eens kijken of de tips uit dat draadje bij apneaboard soelaas bieden. Raar dat hier dus totaal niet over nagedacht is en hoop dat ze bij de firma begrijpen hoe dat zit. OSCAR ramt m'n gemiddelde ermee naar beneden namelijk. -_-

Thanks!