Grote bug in OSCAR (1.4.0)

1
Er zit een grote bug in OSCAR.

Het kan niet goed overweg met de zomertijd. De tijden bij alle historische data kloppen niet meer. Het laat bij de statistieken de juiste tijd zien, maar de grafiek is bij elke dag een uur verschoven. Dit vind ik uberhaupt erg vervelend. Ik wil gewoon graag dat het klopt. (ik maak ook notities in OSCAR en wil graag kunnen terugkijken). Maar het is vooral ook erg vervelend omdat ik extra data heb geimporteerd bij elke dag van de O2ring en Dreem EEG headband. Door deze verschuiving van oude data, is de data van de O2Ring en de Dreem een uur verschoven tov die van OSCAR en kan ik die dus niet meer vergelijken. (N.B. alles was perfect synchroon (alle oude data) totdat de PC automatisch de zomertijd inschakelde.)

Ik heb de GMT voor Airsense 11 weer goedgezet voor de zomertijd (op GMT+2) en nu is de nieuwe data weer in de pas, maar de oude data is dus niet synchroon.
Resmed Airsense 11
Modus: Autoset for her
Maskers: Resmed f30i en P10
Druk: P10 -> 4-8 cmH2O
of Druk: f30i -> 5-8 cmH2O
EPR: 3 cmH2O, full time
Ramp Time: 30.0 Minutes

Re: Grote bug in OSCAR (1.4.0)

3
RuudJ schreef: 30 mar 2023, 11:03 Enige oplossing: afschaffing zomer of wintertijd.
... maar dan heb je nog steeds te maken met tijdzones. Het is niet zo moeilijk. Als je alle timestamps intern opslaat als 1 vaste zone (GMT/UTC ligt voor de hand) dan kan je altijd terugrekenen naar de lokale tijd. Philips apparaten doen dat sowieso, maar wellicht doet ResMed het weer anders.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i