Vaak komen hier alleen de klachten over providers.
Vandaag even een positief geluid.
Zaterdagnacht begon het waterresevoir van mijn Dreamstation te lekken.
Zondag overdag het reservoir gevuld op het aanrecht gezet om te kijken waas het lek was.
Het bleek dat de afdichting tussen het metaal en kunststof niet meer dicht was.
Maandag gebeld met Mediq. Na de toch wel lange wachttijd een vriendelijke dame aan de lijn.
De dame heeft een nieuw reservoir laten sturen, naar het adres van het werk.
Van morgen was het al gearriveerd.
Bravo.
Ik had het speciaal naar het werk laten komen omdat Post.nl bij mij in de wijk gestopt is met bezorgen.
Pakketjes worden niet bezorgd maar in de openbare ruimte neer gegooid, voor wie het maar wil hebben.
Klagen bij Post.nl heeft geen zin, er veranderd niets ook niet nadat pakketjes verdwenen zijn.
Een positief geluid over Mediq
1Dreamstation 2 + Airfit P10, voorheen Remstar Pro M + Swift FX en Dreamstation (1)
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten
diverse MRA's gehad waardoor tanden verplaatsten