Problemen Contec CMS50F

1
Ik heb een Contec CMS50F over kunnen nemen. Ik loop echter tegen wat problemen aan. Allereerst is het menu van de settings nauwelijks te lezen. Miniscule lettertjes in rode balkjes. Ik moet dit in het donker mét loep bekijken anders is het niet te zien. In de filmpjes op youtube ziet het er wel normaal uit. De batterij is geheel opgeladen. De klok loopt ook steeds achter. Ik wijt dit aan het feit dan het jaartal niet verder ingesteld kan worden dan 2020.
Het apparaat is verder in orde. Hij leest ook goed uit in het bijgeleverde programma S02 assistent. Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.

Re: Problemen Contec CMS50F

2
De CMS50F is ondertussen een wat ouder model. Het scherm is waarschijnlijk slecht te lezen omdat de OLED displays een beperkte levensduur hebben. Na een paar jaar werd mijn scherm ook onleesbaar.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Problemen Contec CMS50F

3
Bedankt voor uw reactie. Ik vermoedde al zoiets. Release Date 2013. Ik had al gezocht naar evt. software om te updaten, maar dat is er niet. Jammer van het scherm. Het apparaat was overigens niet of zo goed als niet gebruikt, maar ik begrijp dat het scherm desondanks het scherm verouderd.