Re: Even voorstellen

21
Als de Samsung watch 6 zuurstof gehalte kan meten, maar ik denk dat dit niet kan met dit horloge, dan zou het handig zijn als je het moment van dalingen onder de 90 % zou zien, om dit dan op diezelfde tijdstippen in de grafieken van Oscar te bekijken. Je ziet dan wat de effecten/ gevolgen zijn van die zuurstofdalingen op de ademhaling en eventuele incidenten.

Slaapfases kan jouw horloge wel bij houden, dus je zou dit in de grafieken kunnen bekijken als je weet wanneer die fase starten en eindigen en dan zou je in Oscar kunnen controleren in welke slaapfase zich de meeste incidenten voordoen.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar

Re: Even voorstellen

22
Ja ik snap m. Mijn horloge kan dat wel degelijk. Mij desaturatie op mijn horloge maakte dat ik naar de huisarts ging. Toen kwamen de onderzoeken en bleek mijn horloge het bij het rechte eind te hebben. Dips van 54% soms. Zo is apneu ontdekt. Ik snurk niet en mijn man merkte ook niets aan mij.
Ik ga bovenstaande naast elkaar leggen maar wat ik al zei. Ik snap nog niet goed wat ik zie bij Oscar. Zal proberen screenshots te maken en kijken of ik dit aan jullie kan laten zien.
Apneu therapie sinds augustus 2023
Resmed 10 met een F20 FF en oefenend met een P30i
Druk bij start 5.0 (10 minuten) daarna 7.0