Voorstellen en hulp gevraagd bij interpretatie van Watch-PAT 200U data

1
Hallo ik ben Edwin, 50 jaar oud en ben aan het onderzoeken of er een oorzakelijk verband bestaat tussen m'n verhoogde Atriaal Natriuretisch Peptide (ANP) waarden en Upper Airway Resistance Syndrome (UARS).

Na het lezen van een artikel van dr. Deborah Wardly (Atrial natriuretic peptide: beyond natriuresis to an understanding of the clinical findings in upper airway resistance syndrome) vroeg ik me af of UARS de oorzaak kan zijn van mijn hoge ANP waarden. Omdat ik nogal moeilijk slaap met een probe aan m'n vinger heb ik ervoor gekozen om een Watch-PAT 200U (150 dollar) en een nieuwe sensor zelf aan te schaffen, zodat ik zelf kan bepalen wanneer ik de meting uitvoer en als het mislukt, is het niet zo duur om de meting te herhalen (nieuwe sensor = 140 euro).

Ondanks de goede voorbereidingen heb ik niet goed geslapen tijdens de test, veel lichte slaap, bijna geen diepe slaap en een beetje rem slaap. De uitgebreide data is in de bijlagen te vinden. Zou iemand mijn data kunnen interpreteren?

Medische geschiedenis:
Volume depletie met verhoogd ANP, bruxisme, slank postuur, snakken naar adem bij het in slaap vallen op de bank (rugligging) maar nooit gemerkt in de nacht (zijligging), vergrote linkerboezem, twee hart kleppen vervangen in 2018.
Plasma volume: 40 ml/kg, normaal 48 ml/kg
ANP: 116.3 ng/L, normaal 9-68 ng/L
Noradrenaline: 4.44 nmol/L, normaal 1.24-1.84 nmol/L
Aldosteron: 0.37 nmol/L, normaal 0.08-0.44 nmol/l
V'O2 max: 1.75 L/min, normaal 3.29 L/min
Leptine 1.9 µg/l, normaal 2.05 - 5.63 µg/l
Bicarbonaat 28,9 mmol/l, normaal 22- 28 mmol/l