Gegevens Nonin saturatiemeter inlezen in Oscar? Vs. Garmin horloge meting

1
Ik heb hier een paar nachten een Nonin saturatiemeter, om spo2 te meten. Als het goed is koppelt hij via bluetooth aan mijn Resmed 11 autoset.
Maar.. op de SD kaart zie ik geen gegevens terug in Oscar. Ik heb geprobeerd via de oximeter knop om deze op te halen maar kon niets vinden. Oximeter en Resmed geven wel aan dat ze gekoppeld zijn/waren, in ieder geval afgelopen nacht.
Ik wil heel graag de gegevens inzien om te vergelijken met mijn Garmin Venu 2s. Die laatste gaf voor afgelopen nacht lage waarden aan. Ik zou 6 uur lang onder de 90% hebben gezeten, met enkele uren gemiddeld 88% en uitschieters naar beneden van 77%. Ik wil weten of mijn horloge 'gewoon onbetrouwbaar' is of dat het toch klopt.

Reden? Ik heb dit horloge nu 3 jaar en tot aan mijn diagnose heb ik de gemeten stresslevels en slaapscores altijd weggewuifd als: onzin, want ik sliep toch goed? Met de CPAP merk ik dat mijn stresslevels in het algemeen en dus ook de slaapscore verbeteren en vermoed dat het horloge al die jaren gelijk had...
Resmed 11 autoset cpap 5.0 met P30i masker. AHI van 24.3 naar 0.1

Re: Gegevens Nonin saturatiemeter inlezen in Oscar? Vs. Garmin horloge meting

3
Joanna, volgens Oscar is jouw model nog niet uit te lezen in Oscar zelf:

List of OSCAR compatible oximeters:

ResMed
Proprietary module for the S9 and S10 models. Not currently available for the S11 series.
Contec brand
Contec CMS-50D+, CMS-50-E, CMS-50E, CMS-50EA
Contec CMS-50F, CMS-50H, CMS-50I (v3.7 firmware or later)
Pulox PO-200/300/400/500
Wellue/Viatom brand
Viatom/Wellue SleepU
Viatom/Wellue O2Ring
Viatom/Wellue Check Me O2 Max
Viatom/Wellue Oxylink (see note below)
Facelake FL330
Lookee O2 Ring (by Wellue)

NOTE: Oxylink using the ViHealth app on an iPhone and transferring the binary file to a Mac for import into OSCAR. Other methods or operating systems have not been tested.

Other models from Viatom/Wellue, Facelake, and Lookee have not been tested.

See the Pulse oximeters wiki page for more detail.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar