F&P Sleepstyle leverbaar?

1
Hallo allemaal, na jarenlang gebruik van de F&P Icon begint het langzaamaan tijd te worden voor een nieuwe. Hij doet het op zich nog wel, maar hij wordt oud. De leverancier doet ook geen moeite meer om nog iets aan controle of onderhoud te doen.
Ik heb begrepen dat de Sleepstyle de huidige opvolger is van de Icon. Ik kom deze alleen niet tegen bij Vitalaire. Zijn er wel leveranciers die deze CPAP in Nederland leveren?
Zo niet, wat zou een goed alternatief zijn? Deze is erg stil en dat wil ik graag zo houden.

gr, Jaap

PS dit is een nieuw account, de gegevens van de oude kon ik niet meer achterhalen.

Re: F&P Sleepstyle leverbaar?

2
Ik zou gewoon gaan voor een Airsense10. Het is een robuust, compact fluisterstil apparaat met de meeste mogelijkheden voor comfort en diagnostiek. Zelfs de latere Airsense11 heeft dit hoogtepunt niet geevenaard.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: F&P Sleepstyle leverbaar?

3
Fisher & Paykel is gestopt met het uitzetten van apparaten binnen Nederland. Zij zetten nog wel maskers uit bij leveranciers in Nederland.

Ook ik ben het eens met PLP dat je beter kunt overstappen op de Resmed AirSense 10, maar volgens mij geeft Vitalaire inmiddels de opvolger, de Resmed Airsense 11, uit.

Deze is nog altijd beter dan de Löwenstein Prisma apparatuur.
Groet RuudJ
Medewerker AV-Kenniscentrum
ADEM BEWUST, WANT HET LEVEN DUURT MAAR KORT.
Bent u al lid van onze Apneuvereniging? €32,50 / Incasso €30,00/Jaar
Word lid en ontvang 4X het Apneu Magazine + 10X het Apneu bulletin per jaar