Voostellen

1
Ik ben Jaimy, 48 jaar uit Dordrecht. Vorig jaar is bij mij (enstige) apneu vastgesteld
Ik slaap sindsdien met een Resmed Airsense 10.
Dit is een hele verbetering.
Ik merk een aanzienlijk verschil in mijn dagelijks leven. Geen extreme middagdip na de lunch,
geen verplichte schoonheidslaapje na het avondeten. Geen geknikkebol in de auto op weg naar huis.
Niet meer zomaar inslaap vallen achter de computer.

Re: Voostellen

2
Welkom! Goed om te lezen dat u zo'n goede start heeft gehad. De Airsense10 is ook wat mij betreft het beste apparaat van de laatste jaren (zelfs beter dan de opvolger Airsense 11). Als u nog vragen heeft dan staan wij voor u klaar :D
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i

Re: Voorstellen

3
Ja, ik vind het fantastisch. Nooit gerealiseerd hoe erg ik apneu had. Anders had ik me veel eerder laten testen. Ook niet vaak & lang genoeg een relatie gehad, die klaagde over snurken, zwaar ademen en stoppen met ademen tijdens het slapen.

Re: Voostellen

4
U kunt overwegen om op termijn te kijken of u nog meer kunt fine-tunen. Er gaat nog een hele wereld schuil achter de (verouderde) "AHI" en de artsen werken alleen maar met AHI. Denk aan een vaste druk ipv. auto, en onderzoeken of het opheffen van mogelijke Flow Limitation leidt tot nog betere slaapkwaliteit.
Na 3 jaar strijden eindelijk de diagnose UARS
Dit onderschrift is een eerbetoon aan zij die nog in stilte lijden omdat hun artsen volhouden dat het "tussen de oren" zit
Dreamstation BiPAP AutoSV, ResMed AirFit F30i