Re: Kaakoperatie

461
Hallo Niek,
Goed te horen dat de operatie op zich in ieder geval geslaagd is.
Als de arts tevreden is mag je daar wel vanuit gaan.
Hoop dat je de komende tijd weer allerlei vast voedsel kan gaan eten en er weer van kan gaan genieten.
Maar vooral natuurlijk ook dat je je beter gaat voelen omdat je apneu tot het verleden behoort.
gr. Aart
Resmed S9, CPAP, druk 8,5 Swift FX neusmasker + Puresom kinband.
Tevens 3 jaar gebruiker van de SPT.
BENT U AL LID VAN ONZE APNEUVERENIGING €32,50/€30/JAAR? WORD LID!

Re: Kaakoperatie

462
Fijn om te lezen dat er weer iemand is geholpen met een kaakoperatie. In het laatste apneumagazine is er ook een positief verhaal te lezen over de zgn. Bimaxillaire osteotomie (bimax).
Zelf kijk ik ook nog steeds met een zeer goed gevoel terug op mijn kaakoperatie van april van dit jaar. Ik ben nu klaar met mijn beugeltraject, gebruik alleen nog een klein beugeltje voor 's nachts om de boel op z'n plaats te houden en ben nog steeds verlost van alle apneuklachten.
Ik kan iedereen die er voor in aanmerking komt aanraden om deze behandeling serieus te overwegen. Het lijkt ingrijpend, maar het valt eigenlijk best mee. Had ik het maar 20 jaar eerder geweten dat ik apneu had en toen die kaakoperatie kunnen laten doen. Dan was me veel ellende bespaard gebleven.

Re: Kaakoperatie

463
Sleeping beauty ik loop er ook al dik 20 jaar mee en waarschijnlijk heel mijn leven 37 jaar bimaxx traject is ingezet beangstigend maar het moet gewoon........ Slotjes krijg ik volgende week mvg semm

Re: Kaakoperatie

464
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik ''genezen ben'' na de bimaxx operatie , ahi van 3 terwijl ik eerst aan de cpap zat ik zou het zo overdoen, helaas let ik nog erg op mijn slaap en sosm ben ik bang dat ik weer zwaar apneu- er word maar denk dat het knopje om moet :-) ik raad iedereen de operatie aan!!

Re: Kaakoperatie

465
Semm, hoelang heb je op de cpap vertrouwd?
Het lijkt mij heel eng als je de cpap ineens niet meer nodig hebt.

Geniet er maar lekker van.