Re: hyoïdthyroïdpexie / hyoïdsuspensie

61
Hoi Niek,
Ik heb vanwege die cyste in m'n strottenhoofd kraakbeen 1 1/2 jaar met een etterende halswond na die HTP gelopen. Vorig jaar febr. is die ellende door een andere KnO arts in een ander ziekenhuis opgelost.

In juni moest ik vanuit Zeeland waar ik op een camping stond weer naar de eerste hulp naar het ziekenhuis Amsterdam omdat ik ook een bultje op het litteken had.....en ....er kwam ook weer een beetje etter uit.....pffff.

Een CT scan liet zien dat het een oppervlakkige ontsteking was dus gelukkig viel het toen erg mee.
Dat zou natuurlijk bij jou ook het geval kunnen zijn. Het is tenslotte toch een rotplek omdat je scheerapparaat (of mes) er ook vaak overheen rost dus het kan snel irriteren en daarmee ook infecteren.
Zeker de huisarts even laten checken. Misschien maakt hij het bultje even open om evt. aanwezig pus eruit te kunnen halen en de boel schoon te maken. Is het met een paar dagen wel weer over als je het elke dag even schoon maakt en een schone pleister erop doet.
Sterkte en succes,
gr. Aart
Resmed S9, CPAP, druk 8,5 Swift FX neusmasker + Puresom kinband.
Tevens 3 jaar gebruiker van de SPT.
BENT U AL LID VAN ONZE APNEUVERENIGING €32,50/€30/JAAR? WORD LID!

Re: hyoïdthyroïdpexie / hyoïdsuspensie

62
Hallo

Ik was het vergeten te melden maar het bultje op het litteken van de drainage was onschuldig volgens mijn huisarts, waarschijnlijk littekenweefsel. Het is wel een beetje rood maar het groeit niet. Dat rode zou ook van bijvoorbeeld het scheren kunnen komen.

Groetjes
Niek
It's never so bad that it can't get worse

Re: hyoïdthyroïdpexie / hyoïdsuspensie

64
Heel goed nieuws Niek.
Jij hebt ook helemaal niks te klagen, zie je wel.... [bigsmile] [bigsmile]
Ben je al aan het aftellen naar de 7e ?
gr. Aart
Resmed S9, CPAP, druk 8,5 Swift FX neusmasker + Puresom kinband.
Tevens 3 jaar gebruiker van de SPT.
BENT U AL LID VAN ONZE APNEUVERENIGING €32,50/€30/JAAR? WORD LID!